فروشگاهی برای خرید مطمئن تجهیزات برق‌صنعتی می‌خواهید؟ کلیک کنید
آکادمی تسلا کالا

بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات صنعتی در ایران را بشناسید.

بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات برق صنعتی

معرفی بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات صنعتی

تهیه تجهیزات صنعتی از فروشگاه‌های معتبر و بزرگ، از اساسی‌ترین عوامل برای تضمین عملکرد و کارایی سیستم‌ها و تجهیزات صنعتی به شمار می‌آید. به همین دلیل شناخت بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات برق صنعتی، از مواردی است که باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید.

این مراکز به طور معمول استانداردهای بین‌المللی را رعایت می‌کنند که این امر به کیفیت و کارایی بالای تجهیزات اطمینان می‌بخشد. علاوه بر این، فروشگاه‌های معتبر اغلب دارای تجربه و تخصص فنی بالایی در زمینه تولید و توزیع تجهیزات صنعتی و برق هستند که این ویژگی به نفع کاربران است.

فروشگاه‌های تجهیزات صنعتی به دو دسته حضوری و آنلاین تقسیم‌بندی می‌شوند که هدف اصلی ما در این مقاله معرفی فروشگاه‌های آنلاین است. خرید از فروشگاه‌های آنلاین، مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

فروشگاه‌های زیر از جمله بهترین فروشگاه‌های آنلاین صنعتی به حساب می‌آیند:

  • تسلا کالا
  • پارتینه
  • فامکو
  • آهن آنلاین

در ادامه شما را با هریک از این فروشگاه‌ها بیشتر آشنا می‌کنیم.

تسلا کالا؛ مرجع آنلاین فروش تجهیزات برق صنعتی

در ابتدا به شما یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین حوزه برق صنعتی را معرفی می‌کنیم.

تسلا کالا یکی از مراجع معتبر برای خرید انواع تجهیزات برق صنعتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با تمرکز بر بانک خازنی و تجهیزات مورد نیاز آن آغاز کرده است.

در ادامه این شرکت، روز به روز به کالاهای ارائه شده خود افزود و در حال حاضر به یکی از کامل‌ترین و بهترین فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات برق صنعتی تبدیل شده است.

ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب به صنایع مختلف، همیشه در صدر اهداف این فروشگاه قرار دارد.

این شرکت علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، خدمات متنوعی نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این خدمات شامل مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب تجهیزات مناسب، پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش است.

تسلا کالا با تیمی از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه برق صنعتی، آماده پاسخگویی به سؤالات و نیازهای مشتریان است.

تسلا کالا بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات برق صنعتی

این شرکت در طی سال‌های فعالیت خود توانسته است برای افراد بسیار زیادی کارآفرینی نماید رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند.

علاوه بر مجوزهای لازم برای فعالیت تسلا کالا در بستر اینترنت، این شرکت دارای مجوز واحد فناوری پارک علم و فناوری پردیس و نشان ضمانت ترب نیز است.

 دسته‌بندی محصولات فروشگاه تسلا کالا

در ادامه معرفی بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات برق صنعتی، به معرفی محصولات سایت تسلا کالا می‌پردازیم.

تسلا کالا مجموعه گسترده‌ای از تجهیزات برق صنعتی، بانک خازنی و اتوماسیون صنعتی را ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر می‌باشد:

تجهیزات بانک خازنی:

انواع تجهیزات برق خازنی، مانند خازن‌های سه فاز فشارضعیف و فشار متوسط، رگولاتورهای بانک خازنی، فیلتر هارمونیک خازنی و کنتاکتور خازنی، در سایت تسلا کالا عرضه می‌شود.

خوب است بدانید که این شرکت، در انواع پروژه‌های ساخت و تعمیرات بانک خازنی نیز همکاری می‌نماید و مشاورین و متخصصین فنی این شرکت، می‌توانند راه‌گشای مشکلات مربوط به انواع بانک خازنی باشند.

علاوه بر این، انواع بانک خازنی اتوماتیک آماده نیز برای مصارف مختلف، در سایت تسلا کالا آماده فروش هستند.

تجهیزات برق صنعتی:

انواع کلید، کنتاکتور، سیم و کابل برق، محافظ مرکزی برق، سرج ارستر و بسیاری دیگر از تجهیزات برقی توسط این شرکت ارائه می‌شوند.

لیست قیمت کنتاکتور سه فاز و انواع تجهیزات برق صنعتی، با آپدیت روزانه در سایت تسلا کالا قرار می‌گیرد.

تجهیزات تابلو برق:

از خدمات دیگر این شرکت، ارائه انواع تجهیزات و قطعات مربوط به ساخت تابلوهای برق و بدنه آن‌ها است.

علاوه بر این انواع تابلوهای برق فشار ضعیف و فشار متوسط، مانند تابلوهای کنتوری، دیماندی، قدرت و توزیع و بسیاری دیگر از تابلوها توسط تسلا کالا طراحی و ساخته می‌شوند.

تسلا کالا انواع خدمات ساخت، مشاوره و تعمیر تابلوهای برق صنعتی را توسط مشاورین فنی و متخصص خود انجام می‌دهد.

تجهیزات اتوماسیون صنعتی:

یکی دیگر از خدمات تسلا کالا، ارائه خدمات و محصولات مربوط به اتوماسیون صنعتی است.

انواع PLC، کارت ورودی و خروجی، HMI، ماژول ارتباطی و منبع تغذیه، با برندهای معروف و معتبر در سایت تسلا کالا ارائه می‌شوند.

علاوه بر این، تسلا کالا انواع خدمات ساخت، مشاوره و تعمیر تابلوهای برق صنعتی را توسط مشاورین فنی و متخصص خود انجام می‌دهد.

این تجهیزات در انواع برندهای ایرانی و خارجی در سایت تسلا کالا موجود هستند. برندهای معتبر خارجی مانند اشنایدر، فراکو، زیمنس، ABB، چینت، هیمل، لیفاسا و برندهای ایرانی فراکوه، پارس فانال، شیوا امواج، افشار نژاد، زیما و دلتا، نمونه‌هایی از این برندها به حساب می‌آیند.

لیست قیمت PLC و تجهیزات اتوماسیون صنعتی، با آپدیت روزانه در سایت تسلا کالا قرار می‌گیرد.

برای مشاهده لیست کامل محصولات این فروشگاه، می‌توانید به سایت www.Teslakala.com مراجعه کنید و یا کاتالوگ زیر را مشاهده نمایید.

کاتالوگ محصولات تسلا کالا

روش‌های خرید و پرداخت

برای خرید محصولات از تسلا کالا، مشتریان می‌توانند به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کرده و پس از مشاهده و انتخاب محصولات، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های معتبر بانکی فراهم است و محصولات در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رسد.

در مواقع ضروری، برای خرید حضوری نیز می‌توانید به دفتر مرکزی تسلا کالا مراجعه کنید. البته حتماً قبل از مراجعه به دفتر، با کارشناسان فروش، هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

بعد از خرید تجهیزات مورد نیاز پروژه خود، می‌توانید فاکتور رسمی دریافت نمایید و سفارش خود را با مناسب‌ترین روش ارسال، در هر نقطه‌ای از ایران، تحویل بگیرید.

یکی از نکات مهم در مورد خرید از این فروشگاه، ارائه ضمانت اصالت کالا و فاکتور رسمی ثبت شده در سامانه مودیان است.

این موارد است که تسلا کالا را به بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات برق صنعتی تبدیل می‌کند.

اطلاعات تماس تسلا کالا

برای تماس با کارشناسان تسلا کالا، می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۶۱۲۶ تماس بگیرید.

دفتر مرکزی تسلا کالا در نشانی زیر واقع شده است:

تهران، میدان آزادی، اتوبان لشکری، بعد از ایستگاه مترو بیمه، پلاک ۳۱، کارخانه نوآوری آزادی – سوله اول (کارا) فروشگاه اینترنتی تسلا کالا – کد پستی ۱۳۹۱۹۵۵۴۱۳ (لطفاً بدون هماهنگی مراجعه نفرمایید).

فروشگاه پارتینه

در ادامه آشنایی با بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات صنعتی، به معرفی فروشگاه پارتینه می‌پردازیم.

پارتینه، فروشگاه اینترنتی قطعات و ماشین‌آلات صنعتی است که دامنه وسیعی از محصولات مربوط به برق صنعتی را ارائه می‌نماید.

انواع دستگاه و کیت CNC، قطعات پرینتر سه بعدی، انواع الکتروموتور صنعتی، اینورتر صنعتی، PLC، ملزومات تابلو برق و ابزار و یراق آلات، در این فروشگاه آنلاین تجهیزات صنعتی، ارائه می‌شوند.

علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت پارتینه که نشان دهنده اعتبار بالای آن است، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد.

در سایت این فروشگاه نیز وبلاگی وجود دارد که مقالات بسیاری در حیطه برق صنعتی توسط این شرکت تولید و منتشر شده‌اند.

نشانی اینترنتی این فروشگاه:

www.partineh.com

فروشگاه فامکو

یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات صنعتی، هایپر صنعت فامکو است که بزرگترین تامین کننده تجهیزات صنعتی، ساختمانی و کشاورزی در ایران به شمار می‌آید.

این شرکت حدود ۲ دهه سابقه فعالیت دارد و شهرت و اعتبار خوبی در این صنف از آن خود، کرده است.

انواع الکتروموتور، تجهیزات روشنایی، تجهیزات شبکه، درب و پنجره ساختمان، تجهیزات آبیاری زمین کشاورزی، سیم و کابل برق، درب و پنجره دوجداره، کابینت، آسانسور و بسیاری دیگر از تجهیزات، از جمله محصولاتی هستند که توسط این شرکت ارائه می‌شوند.

گروه صنعتی فامکو، بعنوان یکی از مشاوران، طراحان و تأمین‌کنندگان تجهیزات صنعتی، خدمت به مشتریان را، وظیفه اصلی خود می داند.

این شرکت با اتکاء بر کارکنان توانمند خود بعنوان منبعی سرشار از تلاش، پویایی و بهره گیری از قابلیت های علمی و فنی آنها، با تکیه بر کارنامه درخشان سوابق عملکردی خود و اتخاذ تدابیر ایمنی محیط کار، ارتقاء و پیشرفت روزافزون را سرلوحه خود قرار داده است و خلق ارزش برای مشتریان و سایر ذینفعان را جوهره تمامی فعالیت های خود می داند.

بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات صنعتی فامکو

نشانی اینترنتی این فروشگاه:

www.famcocorp.com

فروشگاه آهن آنلاین

آهن آنلاین فعالیت خود را حدود ۱۳ سال پیش آغاز کرده است. این فروشگاه در زمینه فروش محصولاتی ماند میلگرد، پروفیل، تیر آهن، انواع سیم و کابل برق، نبشی، ناودانی، لوله و بسیاری دیگر از تجهیزات فلزی فعالیت می‌نماید.

دریافت شفاف قیمت‌ها، مشاوره با تیم حرفه‌ای و خرید آسان، از مواردی است که آهن آنلاین به عنوان رمز رشد و بقای خود، به آن اشاره کرده است.

فروشگاه اینترنتی آهن آنلاین

نشانی اینترنتی این فروشگاه:

www.ahanonline.com

بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات برق صنعتی؛ کلام آخر

همان‌طور که گفتیم، انتخاب بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات برق صنعتی، از موارد مهمی است که باید در روند انجام پروژه صنعتی خود به آن توجه کنید.

شما می‌توانید با توجه به نیاز و الزامات پروژه خود، فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و خرید خود را انجام دهید.

تسلا کالا با رنج وسیع محصولات و خدمات خود، به عنوان بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات برق صنعتی شناخته می‌شود که آماده خدمت رسانی به مهندسین برق است.


/* ]]> */