فروشگاهی برای خرید مطمئن تجهیزات برق‌صنعتی می‌خواهید؟ کلیک کنید
آکادمی تسلا کالا

معرفی شرکت LS | همراه با آشنایی با محصولات ال اس+کاتالوگ PDF

مقاله معرفی شرکت LS

معرفی شرکت LS؛ غول صنعت برق و الکترونیک

چرا نیاز به معرفی شرکت LS داریم؟ محصولات شرکت LS کره جنوبی بسیار متنوع و شناخته شده هستند، در نتیجه آشنایی با شرکت ال اس،  شناخت محصولات و ویژگی‌های آن برای مهندسین برق دارای اهمیت است.

تجهیزات شرکت LS
  • انواع تجهیزات برند LS
  • بهترین قیمت بازار
  • گارانتی و ضمانت اصالت کالا
لیست قیمت LS >

 

کمپانی LS تولید‌کننده تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی است. این شرکت از زیر شاخه‌های شرکت LG می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شرکت LG در ابتدا از دو شرکت LUCKY و GOLD STAR تشکیل شده‌ بود که در زمینه تجهیزات الکتریکی و شیمیایی فعالیت می‌کردند. با گذشت زمان این شرکت تصمیم به تفکیک شرکت‌های خود کرد و به سه شرکت LG، GS و LS تقسیم شد. در نتیجه می‌توان گفت شرکت LS زیر مجموعه‌ای از شرکت LG می‌باشد. نهایتا کمپانی ال اس فعالیت رسمی خود را از سال 2005، در زمینه تجهیزات اتوماسیون و برق صنعتی با هدف ارائه محصولات هوشمند برای زندگی ایمن آغاز نمود.

در ادامه با شرکت ال اس و محصولات آن بیشتر آشنا می‌شویم.

محصولات کمپانی ال اس

بعد از معرفی شرکت LS به محصولات آن می‌پردازیم. کمپانی ال اس کره جنوبی با نام کامل LS ELECTRIC در بازار جهانی شناخته می‌شود. محصولات این شرکت در حوزه‌های تجهیزات صنعتی، شبکه‌های توزیع، روشنایی، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک و تجهیزات خطوط ریلی به بازار عرضه می‌شود.

تمرکز ما در این مقاله، روی محصولات فشار ضعیف برند ال اس می‌باشد. از انواع محصولات شرکت LS می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

معرفی شرکت LS و محصولات آن

در لینک زیر کاتالوگ محصولات برند LS را مشاهده می‌کنید:

 

اینورترهای کمپانی LS

درایو LS یا اینورتر ال اس یا کنترل دور موتور LS کره جنوبی، یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات تولیدی این برند در ایران است.

درایو یا اینورتر LS ، وظیفه کنترل دور الکتروموتور یا سرعت چرخش آن را بر عهده دارد. درایوها تجهیزاتی هستند که از قطعات الکترونیکی مانند ترانزیستورها ساخته می‌شوند. تنظیم دور در الکتروموتورها، در کاربردهای زیادی منجر به صرفه جویی انرژی می‌گردد.
برای آشنایی بیشتر با این تجهیز به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله “اینورتر چیست” را مطالعه کنید.

درایو عمل کنترل سرعت یا دور الکتروموتور را انجام می‌دهد. این تجهیز قادر است دور الکتروموتور را از صفر تا چندین برابر دور نامی‌ موتور و بطور پیوسته تغییر دهد. با کنترل سرعت الکتروموتورها به کمک اینورتر LS، پروسه‌های صنعتی منعطف‌تر می‌شوند و در بسیاری از کاربردها صرفه جویی انرژی نیز رخ می‌دهد.

علاوه بر آن، با استفاده از این تجهیز، جریان راه‌اندازی دریافتی از شبکه، به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند. بطوریکه این جریان خیلی کمتر از جریان نامی‌ الکتروموتور است.

اینورترهای LS موجود در تسلاکالا دارای سری مدل IG5A ،M100 ،IS7،IC5 ،IE5 و IP5A هستند که هرکدام برای کاربرد خاصی تعبیه شده‌اند.

انواع اینورتر برند ال اس LS

اینورتر شرکت LS Electric الکتروموتور را بطور نرم و کاملا کنترل شده نیز استارت و استپ می‌نمایند. زمان استارت و استپ را می‌توان به دقت تنظیم نمود. این زمان‌ها می‌توانند کسری از ثانیه و یا صدها دقیقه باشد. توانایی درایو در استارت و استپ نرم موجب کاهش قابل ملاحظه تنش‌های مکانیکی در کوپلینگ‌ها و سایر ادوات دوار می‌گردد.

انواع درایو کنترل موتور برند LS

برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به کاتالوگ‌ اینورترهای برند LS Electric به مقاله انواع اینورتر LS و سایت تسلاکالا مراجعه کنید.

کلید مینیاتوری شرکت LS

کلید مینیاتوری LS کلید حفاظتی است که  از تجهیزات قطعات برقی در مدارهای الکتریکی حفاظت می‌کند. از این محصول برای مصارف صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می‌شود. در میان کلیدهای مینیاتوری، مینیاتوری LS بسیار پر طرفدار هستند. علت انتخاب مشتریان، داشتن سری‌های متنوع است که در سایت تسلاکالا موجود است. ویژگی کلیدهای مینیاتوری شرکت ال اس مدل BKN به صورت زیر است:

  • رنج جریان 1 تا 63 آمپر
  • طراحی در تعداد پل‌های مختلف
  • قدرت قطع 6 و 10 کیلوآمپر

کلید اتوماتیک شرکت LS

کلید کمپکت LS، کلیدهای اتوماتیک MCCB یکی از محصولات الکتریکی هولدینگ LS می‌باشد. کلیدهای اتوماتیک از لحاظ ساختار به دو گروه اتوماتیک کامپکت و کلید هوایی تقسیم می‌شوند. کلید های اتوماتیک کامپکت، از ابعاد کوچکی برخوردار است و جریان نامی بالاتری نسب به کلیدهای هوایی دارند. کلید کمپکت LS در بازار ایران در چند زیر دسته قرار می‌گیرند:

  • کلیدهای سری متاسل METASOL: که در دو نوع غیر قابل تنظیم  و قابل تنظیم حرارتی و در سه ردیف ABN و ABS و ABH به بازار ارائه شده اند.
  • کلیدهای سری سوسل SUSOL: که در دو نوع قابل تنظیم حرارتی و مغناطیسی  و همچنین الکترونیکی در دو ردیف TD و TS در بازار موجود هستند.

ویژگی کلی سری کلیدهای اتوماتیک شرکت LS به صورت زیر است:

  • رنج جریان: 16 تا 1600 آمپر
  • بالاترین ولتاژ کاری:690 ولت AC
  • قدرت قطع در ولتاژ کاری 400 ولت: 22، 30، 50، 65 و 75 کیلوآمپر
  • بالاترین ولتاژ خط کاری: 690 ولت AC

با توجه به تعداد زیاد محصولات و پیچیدگی مدل‌های مختلف، هیچ جای نگرانی برای کاربران گرامی نمی‌باشد. چرا که در فروشگاه تسلاکالا، پرکاربردترین محصولات، با دقت و به تفکیک ویژگی ها در اختیار همکاران و دوستان گرامی برای بررسی محصول مورد نیاز پروژه خود، قرار گرفته‌اند.

چرا کنتاکتور کمپانی LS؟

شاید بتوان گفت بعد از اینورترهای LS، کنتاکتورهای LS، محبوبیت خاصی در بازار ایران دارند. همچنین یکی از دلایل معرفی شرکت LS آشنایی با محصولات با کیفیت این کمپانی است.

این کنتاکتورها دارای جریان مجاز 6 تا 800 آمپر و رنج توانی 3 تا 440 کیلووات با 9 سایز فریم می‌باشند. همانند کلیدهای اتوماتیک، کنتاکتورها هم در دو سری متاسل [Metasol] و سوسل [Susol] تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

کنتاکتورهای متاسل تا توان 400 کیلووات در 440 ولت تولید می‌شوند و بوبین های ولتاژ تحریک مستقیم و متناوب را شامل می‌باشند.

در ادامه تعدادی از ویژگی ها و مزایای کنتاکتور LS متاسل را برای شما بیان می کنیم:

  • قدرت عملکرد بالا
  • قابلیت اطمینان مناسب
  • سیستم کامل با دستگاه های جانبی
  • راحتی عملکرد و استفاده کاربر
  • سیم پیچی آسان
  • یونیت به هم پیوسته با کنتاکت کمکی داخلی
  • طراحی به نسبت ثابت کنتاکتورهای ال اس
  • کیفیت بالا و قیمت مناسب در کنتاکتورهای ال اس
  • در دسترس بودن محصولات LS در کشور ما ایران

تجهیزات جانبی کنتاکتورها معمولا رله حرارتی کنتاکتورها (بیمتال) و کنتاکت های کمکی است. بیمتال های شرکت LS یکی از برندهای معروف در بازار است که رقیب اصلی شرکت هیوندای در شرق آسیا است. کنتاکت های کمکی LS با ظاهری کاملا مطابق با کنتاکتورهای این شرکت ساخته شده است. این تجهیز به صورت جداگانه روی کنتاکتور نصب می‌شود. کنتاکت کمکی کنتاکتور دارای قابلیت نصب از روبرو، جلو و بغل را دارند. برای مشاهده لیست قیمت کنتاکتورهای شرکت LS به سایت تسلاکالا مراجعه کنید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

انواع محصولات شرکت LS

بیمتال شرکت ال اس

بیمتال‌های LS بی شک یکی از مهم‌ترین تجهیز تولیدشده در شرکت LS برای حفاظت از لوازم الکتریکی علی الخصوص الکتروموتورها است. معرفی شرکت LS باعث شناخت محصولات پر فروش این شرکت در ایران شده‌است. بیمتال‌ها تقریبا در تمامی تابلوها و پنل‌ها دیده می‌شوند. بیمتال‌ (رله حرارتی کنتاکتور) تجهیزی است که به کنتاکتورها متصل می‌شود و میتوان بیمتال‌ها را جز لوازم جانبی کنتاکتورها دانست. مزیت استفاده از بیمتال‌های LS به صورت زیر است:

  • رنگ سفید و زیبا و ست شدن بسیار حرفه‌ایی با کنتاکتور های ال اس
  • در دسترس بودن محصولات LS در کشور ما ایران

سری MT12 ،MT32 ،MT63 ،MT95 ،MT150 ،MT225 ،MT400 و MT800 از بیمتال‌های موجود در سایت تسلاکالا است. کاتالوگ این بیمتال‌ها در سایت تسلاکالا موجود است و دارای رنج تنظیم جریان مختلف است.

برای آشنایی بیشتر با این تجهیز پیشنهاد می‌کنیم مقاله “بیمتال” که در آکادمی تسلاکالا منتشر شده است را مطالعه کنید.

کلید حرارتی  شرکت LS

کلید حرارتی LS از فیوز مینیاتوری و بیمتال تشکیل می‌شود. از این تجهیز برای محافظت از موتور در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار به صورت همزمان استفاده می‌کنیم. اساس کار کلیدهای حرارتی بر پایه اختلاف ضریب انبساط طولی دو فلز است. شاید بتوان گفت دلیل استفاده زیاد از کلید حرارتی قابلیت قطع مدار قدرت، بدون فرمان دادن به کنتاکتور است. همچنین از دیگر قابلیت‌های این تجهیز پرکاربرد تنظیم دقیق جریان در یک بازه، قطع و وصل زیر بار و قابلیت نصب روی ریل اشاره کرد.

کلید حرارتی LS که با نام MMS نیز شناخته می‌شوند و دارای سه سری MMS32S و MMS63S و MMS100S هستند. مشخصات کلی کلیدهای حرارتی LS به شرح زیر است:

  • دارای شستی قطع و وصل یا کلید ۰ و ۱ می‌باشند (برای کنترل دستی).
  • دارای ۳ فاز قدرت است (ورودی به برق و خروجی آن به موتور وصل می‌شود).
  • دارای کلید تست، برای تست سالم بودن کلید می‌باشند.
  • مانند بیمتال‌ها دارای درجه تنظیم جریان می‌باشد (درجه آن را معمولاً ۱۰ درصد بیشتر از جریان نامی موتور تنظیم می‌کنند).
  • رنج تنظیم جریان‌های مختلف
  • ولتاژ نامی 690 ولت AC

تجهیزات جانبی این کلید حرارتی شامل، کنتاکت‌های کمکی بغلی و یا روی تجهیز به همراه رله‌های شانت و آندر ولتاژ و همچنین دسته گردان است.

 

کنتاکتور خازنی LS

کنتاکتورهای خازنی،  از متصل شدن واحد سوئیچینگ خازنی و کنتاکتور قدرت تشکیل می‌شود. کنتاکتور خازنی برند LS مدل از جمله آن دسته کنتاکتورهایی می‌باشد که واحد سوئیچینگ آن‌ها مجزا از بدنه بوده و می‌توان در مواقع مقتضی از بدنه اصلی کنتاکتور جدا شود.

در واقع از کنتاکتورهای خازنی برای راه‌اندازی خازن‌های قدرت که برای اصلاح ضریب توان است، استفاده می‌کنند. کنتاکتورهای خازنی از یک کنتاکتور معمولی، کنتاکت کمکی مخصوص کنتاکتور خازنی و  6 تکه سیم با مقاوت بالاتر از سیم‌های افشان معمولی ساخته‌می‌شوند. ساختار این کنتاکتور ها این گونه است که کنتاکت کمکی و کنتاکتور اصلی از لحاظ مکانیکی به هم متصل هست و از لحاظ الکتریکی هم به وسیله سیم به صورت موازی به هم وصل است.

سری مدل‌ پرفروش کنتاکتورخازنی ال اس، MC است که در سایت تسلاکالا موجود می‌باشد. ولتاژ بوبین این کنتاکتورها 220 ولت AC و بالاترین ولتاژ خط کاری 690 ولت AC است.

کنتاکتور خازنی LS یکی از محصولات با کیفیت و پرکاربرد شرکت LS است. این محصول با گارانتی اصلی 12 ماهه توسط شرکت تسلاکالا با بهترین قیمت بازار به فروش می‌رسد.

تصویر و معرفی تجهیزات شرکت LS

کلید هوایی ال اس

کمپانی LS کره جنوبی در کنار سایر محصولات الکتریکی خود ، طیف وسیع و متنوعی از کلیدهای هوایی با رنج جریانی تا 6300 آمپر هم ارائه کرده است. در میان این تولیدات، هم کلیدهای هوایی با ساختار بدنه فیکس و هم با ساختار بدنه ای کشویی دیده می شوند.

قدرت قطع بالای کلیدهای هوایی LS مدل METASOL ، موجب شده است که در ایران از اولین گزینه‌های مهندسین برای پروژه‌های دارای سطح اتصال کوتاه بسیار زیاد باشند. تجهیزات جانبی این کلیدها نیز بسته به مدل هر محصول ، موجود و قابل ارائه می‌باشند. که در بخش تجهیزات جانبی سایت تسلاکالا می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

از ویژگی کلید هوایی متاسل LS به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • کلید خاموش و روشن، کلید قفل، پد قفل، قفل شاتر ایمنی
  • تا 6300 آمپر 4 فریم
  • دارای قدرت قطع از 65KA تا 150KA
  • مجهز به آلارم در برابر درجه حرارت

کلید محافظ جان شرکت LS

بعد از معرفی شرکت LS و محصولات آن به آخرین محصول این شرکت یعنی کلیدهای جریان نشتی که به اصطلاح کلیدهای محافظ جان گفته می‌شود می‌پردازیم. از کلیدهوایی محافظ جان برای حفاظت اشخاص در برابر برق‌گرفتگی استفاده می‌کنند. کلید محافظ جان LS دارای قابلیت تشخیص خطای زمین، خطای اضافه بار می‌باشد. کلیدهای محافظ جان زمانی که جریان مجاز بیش از حد بالا برود دستور قطع اتصال را به مدار می‌دهند.

مشخصات عمومی کلیدهای محافظ جان LS:

  • استاندارد EN/IEC 61008 برای کلید های RCCB
  • استاندارد EN/IEC 61009 برای کلید های RCBO
  • نوع ولتاژ: AC
  • 230 / 415 ولت

برای خرید کلیدهای محافظ جان شرکت LS به پارامترهای زیر باید توجه کرد:

  • تعداد پل
  • میزان جریان
  • بازه جریانی (آمپر)
  • شرکت سازنده 

کلید هوایی و محافظ جان برند ال اس

چرا محصولات شرکت LS ؟

یکی از نگرانی‌های مشتریان عزیز در ارتباط با کیفیت محصولات شرکت LS است. در راستای این سوال باید گفت که محصولات LS به قدری با کیفیت است که با برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی رقابت می‌کند. استفاده از با کیفیت‌ترین قطعات، گارانتی محصولات، ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان و تضمین اصالت کالا از ویژگی‌های این شرکت است.

تسلاکالا نمایندگی محصولات شرکت  LS

تسلاکالا نمایندگی شرکت LS در ایران است. علاوه بر ضمانت کالا توسط شرکت LS ، تسلاکالا تمامی این محصولات را گارانتی می‌کند. تا در صورت بروز مشکلات، محصولات به شرکت برگشته تا تعمیر و یا تعویض شوند.

تسلاکالا نمایندگی فروش محصولات LS کره جنوبی با گارانتی و تضمین اصالت کالا در خدمت مشتریان عزیز است. شرکت LS یکی از شرکت های معتبر کره جنوبی در تولید تجهیزات برق صنعتی است که عضوی از هولدینگ LS و LG و SG می باشد، هولدینگی از کشور کره جنوبی با محبوبیتی پیشتر در تجهیزات الکترونیکی و صوتی تصویری برند LG که نه تنها در کره جنوبی بلکه در ایران نیز از برندهای مورد استفاده با فیدبک مثبت می باشد.

تسلاکالا نمایندگی تجهیزات LS کره جنوبی به مشتریان عزیز این ضمانت را می دهد که کالای با اصالت و با گارانتی را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان عزیز در سراسر ایران برساند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم با معرفی شرکت LS و شناخت محصولات پرفروش آن در ایران آشنا شویم. تنوع و گستردگی محصولات ال اس باعث شده که انتخاب، برای خریداران آسان شود. تنوع این محصولات آنقدر بالا است که آپشن‌های مختلفی را در اختیار ما قرار می‌دهد. با مراجعه به سایت تسلاکالا از تخفیف‌های گسترده و لیست قیمت‌های محصولات آگاه شوید.

 


/* ]]> */