فروشگاهی برای خرید مطمئن تجهیزات برق‌صنعتی می‌خواهید؟ کلیک کنید
آکادمی تسلا کالا

شرکت افشارنژاد خراسان برند نام آشنا در تولید سیم و کابل برق | معرفی شرکت همراه با محصولات

معرفی شرکت افشارنژاد خراسان

شرکت افشارنژاد خراسان

ممکن است شما هم برای خرید سیم و کابل برق برای کاربردهای مختلف، دچار تردید و سردرگمی شده باشید. با توجه به این که امروزه برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند، این موضوع کاملا طبیعی است. برای جلوگیری از این سردرگمی، بهتر است شرکت‌های سازنده انواع سیم و کابل را بشناسید. یکی از این شرکت‌ها، شرکت افشارنژاد خراسان است که محصولات باکیفیتی در این زمینه تولید می‌کند. در مطلب پیش‌رو به معرفی این شرکت و محصولات باکیفیت آن می‌پردازیم.

محصولات شرکت افشارنژاد
  • انواع سیم و کابل برق
  • بهترین قیمت بازار
  • همراه با گارانتی
لیست قیمت محصولات افشارنژاد >

 

معرفی شرکت و کارخانه افشارنژاد خراسان

کارخانه اصلی این شرکت در شهر مشهد قرار دارد. این کارخانه در مساحتی نزدیک به 40 هزار متر مربع و زیربنای 20 هزار متر مربعی بنا شده است. یکی از ویژگی‌های مهم شرکت افشارنژاد، تولید سالانه 30 هزار تن سیم و کابل باکیفیت و عرضه آنها به بازار کشور است. این شرکت در حال حاضر بیش از 450 کارمند دارد.

شرکت افشارنژاد برای رشد و پیشرفت دانش انسانی در صنعت برق، واحد تحقیق و توسعه خود را ایجاد کرده است. این واحد در سال 1371 از طرف وزارت صنعت و معدن، پروانه تحقیق و توسعه دریافت کرد. آزمایشگاه آکرودیته شرکت افشارنژاد خراسان، مجهز به تجهیزات پیشرفته و متخصصان باتجربه و ماهر است. در این آزمایشگاه، آزمون‌های ابعادی، مکانیکی، الکتریکی و آتش انجام می‌شوند.

بررسی تاریخچه شرکت افشارنژاد خراسان

این شرکت مطرح در حوزه صنعت برق، یکی از قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های سیم و کابل در کشور محسوب می‌شود. شرکت افشارنژاد در سال 1345 تاسیس و فعالیت‌های خود را آغاز کرد. به طور کلی تولید سیم و کابل در ایران از سال 1228 آغاز شد.

شرکت افشارنژاد با تولید سیم و کابل باکیفیت، توانسته تا حد زیادی نیاز بازار داخل را تامین کند.

مرحوم علی افشارنژاد، موسس این شرکت، تامین‌کننده تجهیزات برقی در ارگ مشهد و لاله‌زار تهران بود. برای اولین بار در سال 1345، شرکت افشارنژاد خراسان با خط تولید ایتالیایی آغاز شد. در سال‌های ابتدایی، این شرکت اقدام به تولید سیم‌های مسی گرانول پی وی سی می‌کرد. این اقدام توانست تا حدود زیادی واردات گرانول پی وی سی از ژاپن به کشور را محدود کند. البته شرکت افشارنژاد تا سال‌ها همکاری خود را با ژاپن ادامه داد. بعد از دریافت تکنولوژی ساخت سیم و کابل از ژاپن، همکاری‌های بین آنها کمرنگ‌تر شد. امروزه این شرکت با خودکفایی تولید سیم و کابل باکیفیت را در دستور کار خود قرار داده است.

کارخانه افشارنژاد خراسان

برای استعلام قیمت کابل برق با برندهای مختلف، می‌توانید به سایت تسلاکالا سر بزنید.

معرفی مهم‌ترین استانداردهای این شرکت

اغلب شرکت‌های باسابقه که تولیدات باکیفیتی دارند، استانداردهای زیادی را دریافت می‌کنند که نشان از کیفیت بالای محصولات شرکت دارد. این شرکت را می‌توان یکی از اولین دریافت‌کنندگان ISIRI دانست که معادل IEC277 است. دلیل اصلی دریافت این استاندارد توسط شرکت افشارنژاد خراسان، تولید محصولات مختلف، مطابق با نیازهای مشتریان است. از دیگر استانداردهای مهمی که این شرکت دریافت کرده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لازم به ذکر است که استاندارد مدیریت کیفیت یا ایزو 9002 این شرکت، توسط شرکت سوئیسی SGS اعطا شده است.

معرفی محصولات شرکت افشارنژاد خراسان

این شرکت محصولات مختلفی را تولید و روانه بازار می‌کند که تمرکز آن روی سیم و کابل برق است. در ادامه برخی از مهم‌ترین و پرکاربردترین محصولات شرکت افشارنژاد را معرفی می‌کنیم.

کابل‌های برق:

این کابل‌ها معروف‌ترین و مهم‌ترین محصول شرکت افشارنژاد محسوب می‌شوند و انواع مختلفی دارند. از این کابل‌ها در صنایع مختلف استفاده می‌شود. کابل‌های برق را بر اساس پارامترهای مختلفی دسته‌بندی می‌کنند.

  • کابل کولری: در داخل ساختمان هادی این کابل مس آنیل به عنوان رسانا بکار می‌رود و دارای ولتاژ اسمی 300 تا 450 ولت است. ساختمان داخلی آن ازنوع مفتولی است که مقاومت بیشتری نسبت به کابل افشان دارد، ولی انعطاف‌پذیری کمتری دارد.
  • کابل افشان: به تعدادی سیم که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند کابل گفته می‌شود. کابل های افشان دارای سیم‌های مسی کلاس 5 می‌باشند که انعطاف‌پذیری زیادی نسبت به کابل‌های مفتولی دارای مس کلاس 2 بوده و خمش و انعطاف پذیری بالاتری را ایجاد می‌کنند.
  • کابل برق زمینی: از سری کابل‌های خشک یا مقاومتی است که دارای مقاومت زیاد، انعطاف کم، روکش pvc و دارای بدنه محکم است. از این سیم‌ها در محیط‌های مختلف استفاده ‌می‌شود.
  • کابل مخابراتی هوایی(زوجی): از این کابل‌ها در تاسیسات تلفن داخل ساختمان‌ها و مراکز تلفن به طور ثابت، زیر دیوار یا روی دیوار استفاده می‌شود.
  •  کابل افشان شیلدار: به دلیل داشتن شیلد، از این کابل‌ها در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. کابل های شیلددار به خوبی در محیط‌هایی که میدان مغناطیسی وجود دارد قابل بکار گیری بوده و منجر به جلوگیری از ایجاد نویز بر عملکرد کابل می شود.
  • کابل برق افشان دو روکشه: این کابل دارای انعطاف بالایی است به طوری که میتوان آن را به راحتی خم و راست کرد

سیم‌های برق:

همانطور که گفتیم، تمرکز این شرکت بر تولید سیم و کابل برق است. بعد از معرفی کابل‌های این شرکت، نوبت به سیم‌های باکیفیت این شرکت می‌رسد.

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد و متنوع شرکت افشارنژاد است که برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • سیم مسی: این نوع سیم‌ها در یک یا چند رشته مسی تولید می‌شوند. البته روی این رشته‌ها، روکشی از جنس پی وی سی قرار می‌گیرد. سیم‌های مسی و افشان سطح مقطع‌های مختلفی دارند. کاربرد اصلی این محصولات در صنعت ساختمان‌سازی است.
  • سیم تخت: در این نوع سیم‌های شرکت افشارنژاد خراسان، هادی‌هایی به صورت موازی کنار هم قرار می‌گیرند. همچنین یک سیم یا سطح مقطع تخت هم دارند. از سیم‌های تخت معمولا برای صنایع ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. نوعی سیم تخت دیگر با نام سیم بند تخت وجود دارد که به آن سیم نایلون گفته می‌شود.
  • سیم اتومبیل: همانطور که از نامش پیداست، برای تامین برق در خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سیم‌ها دارای عایق مخصوصی هستند. سیم اتومبیل افشارنژاد، دارای استاندارد بین‌المللی می‌باشد.
  • سیم رانژه: این نوع سیم‌ها هم کاربردهای زیادی در سیم‌کشی تلفن، انواع تابلوهای برق، صنعت مخابرات و … دارند. سیم رانژه تولیدشده توسط شرکت افشارنژاد، کیفیت بسیار بالایی دارد.

بررسی عایق و روکش کابل‌های شرکت افشارنژاد

انواع کابل‌هایی که این شرکت تولید می‌کند با دو نوع عایق PVC و XLPE تولید می‌شوند. ممکن است این محصولات با شیلد یا بدون شیلد تولید شوند. معمولا کابل‌های پی وی سی این شرکت، قیمت پایین‌تری در مقایسه با XLPE دارند.

این شرکت کابل‌های هالوژن فری هم تولید می‌کند. این کابل‌ها ویژگی خاصی دارند و آن هم عدم تولید دود در زمان سوختگی است. لازم به ذکر است که این شرکت کابل اعلام حریق نسوز هم تولید می‌کند که مقاومت بسیار بالایی دارند.

قیمت محصولات شرکت افشارنژاد خراسان

قیمت این محصولات به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل متراژ سیم است. طبیعتا هر چقدر متراژ بالاتری نیاز داشته باشید، باید هزینه بیشتری هم پرداخت کنید. عامل مهم دیگر، جنس مورد استفاده در سیم و کابل است. بعضی کابل‌ها و سیم‌ها با توجه به جنسی که دارند از قیمت بالاتری هم برخوردارند. عوامل دیگری مثل سطح مقطع، جنس هادی، جنس روکش، تعداد رشته، نوع عایق، نوع شیلد و … هم در قیمت این محصولات تاثیرگذارند.

تسلا کالا؛ نمایندگی مجاز و رسمی محصولات شرکت افشارنژاد خراسان

محصولات باکیفیت شرکت افشارنژاد در بازار ایران توانسته رضایت بخش بزرگی از مصرف‌کنندگان را به دست بیاورد. این محصولات در نمایندگی‌های رسمی و مجاز این شرکت در سراسر کشور عرضه می‌شوند. یکی از این نمایندگی‌ها، تسلا کالا است.

تسلا کالا؛ مرجع آنلاین فروش تجهیزات برق صنعتی، یکی از شرکت‌های مطرح و معتبر در زمینه صنعت برق محسوب می‌شود. این شرکت به صورت تخصصی در این زمینه اقدام به فروش محصولات مختلف می‌کند. مجموعه تسلا کالا محصولات باکیفیت افشارنژاد خراسان را با بهترین قیمت عرضه می‌کند.


/* ]]> */