فروشگاهی برای خرید مطمئن تجهیزات برق‌صنعتی می‌خواهید؟ کلیک کنید
آکادمی تسلا کالا

معرفی شرکت jbh و محصولات آن + کاتالوگ PDF

مقاله معرفی شرکت JBH

آشنایی با شرکت JBH :

همانطور که می‌دانید، نوسانات و قطعی‌های برق باعث وارد شدن خسارات سنگین به تجهیزات الکتریکی می‌شود. همین موضوع باعث افزایش اهمیت پارامترهایی، نظیر مانیتورینگ و … در صنعت و ساختمان شده است. برند jbh یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین شرکت‌های ایرانی است که در زمینه محصولات الکتریکی مشغول به فعالیت است. محصولات تولید شده در این شرکت دارای کاربردهای مختلفی هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی شرکت jbh و محصولات آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

محصولات JBH
  • تجهیزات برق صنعتی
  • بهترین قیمت لاله‌زار
  • ارسال به سراسر کشور
قیمت محصولات JBH >

 

بررسی و معرفی شرکت jbh

جی بی اچ یکی از بهترین برندهای تولیدکننده محافظ‌های الکتریکی است. این شرکت دستگاه‌هایی، مثل نمایشگر ولتاژ جریان ، کنترل مدارهای برق، حفاظت تجهیزات الکتریکی و … تولید می‌کند. تمامی محصولات این برند در ساختمان‌های مسکونی، عمومی، مراکز تجاری، بیمارستان، هتل، کشاورزی، ماشین‌سازی، صنایع غذائی و … قابلیت استفاده دارد.

شرکت jbh تاکید زیادی روی نوآوری، کیفیت مناسب و کاهش هزینه‌های تمام‌ شده دارد. این شرکت همواره در تلاش است تا مشکلات صنعت برق را با ارائه راهکارها و محصولات مناسب رفع کند. این برند ایرانی سبدی از محصولات متنوع را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

آشنایی با کیفیت محصولات و اهداف شرکت jbh

بعد از معرفی شرکت jbh نوبت به معرفی اهداف آن می‌رسد. این برند با بهره‌گیری از تیم فنی و فروش متخصص، سعی در ارائه بهترین محصولات و خدمات متناسب با نیاز بازار است. تیم فروش این برند، درک بسیار خوبی از بازار و نیاز مصرف‌کنندگان دارند. با این حال به طور کلی این برند اهداف زیر را دنبال می‌کند:

  • تولید محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب در بازار
  • بررسی وضعیت بازار محصولات
  • شناخت کامل نیازهای بازار

 

آشنایی با تاریخچه شرکت jbh

این شرکت که با اخذ مجوزهای رسمی از سال 1397 فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است، محصولات متنوعی در زمینه‌های گوناگون ارائه می‌دهد. از جمله این محصولات می‌توان به چراغ سیگنال مجهز به نمایشگر پارامترهای الکتریکی اشاره کرد. این چراغ‌ها برای نمایش ولتاژ، فرکانس، جریان و کنتاکتور تک‌فاز مناسب هستند.

بیشتر محصولات این شرکت محدود به یک حوزه نیستند. از این محصولات می‌توان برای مصارف ساختمانی و صنعتی استفاده کرد. کیفیت و جذابیت محصولات این برند به قدری بالاست که فروش نمایندگی‌های مجاز این برند را در کشور و بازگشت سرمایه آنها را تضمین می‌کند.

ساختمان شرکت JBH

معرفی محصولات شرکت jbh

در بخش معرفی شرکت jbh به این موضوع اشاره شد که این برند محصولات متنوعی را متناسب با نیاز مصرف‌کنندگان تولید می‌کند. هرکدام از این محصولات کاربرد و مصارف خاص خود را دارند. در ادامه لیستی از این محصولات ارائه می‌شوند:

  • چراغ سیگنال ولت متر
  • چراغ سیگنال ولت آمپر
  • چراغ سیگنال آمپرمتر
  • چراغ سیگنال فرکانس متر
  • محافظ ولتاژ مرکزی
  • محافظ ولتاژ
  • کنتاکتور تک فاز 25 آمپری
  • چراغ سیگنال ترمومتر

 

این محصولات تنها بخشی از تولیدات jbh هستند که در معرفی شرکت jbh هم به آن اشاره شد. در این بخش به توضیح برخی از این محصولات می‌پردازیم.

معرفی محصولات و شرکت jbh : انواع چراغ سیگنال

چراغ سیگنال ولت متر

این چراغ‌ها دارای محدوده اندازه‌گیری از 12 تا 500 ولت هستند. این محصول کاربردی در واقع تلفیقی از ولت متر و چراغ سیگنال است که با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به مشتریان ارائه می‌شود. با استفاده از این محصول، می‌توان به ارزیابی وضعیت ولتاژ پرداخت.

چراغ سیگنال ولت آمپر

این چراغ هم دارای محدوده اندازه‌گیری از 0 تا 100 آمپر و 12 تا 500 ولت است. از ویژگی‌های این محصول که با ترانس جریان CT ارائه می‌شود، می‌توان به تنوع در قاب جلو و رنگ صفحه نمایش اشاره کرد. این چراغ قابلیت ارزیابی دقیق میزان جریان مصرفی و ولتاژ راه‌اندازی دستگاه را داراست.

چراغ سیگنال آمپر متر

این محصول که هم در بخش عمومی و هم صنایع کاربرد دارد، دارای قطری معادل 22 میلی‌متر است. محدوده اندازه‌گیری این محصول از 0 تا 100 آمپر است.

نمونه چراغ سیگنال ولت متر - آمپر متر و ولت آمپرمتر برند jbh

چراغ سیگنال فرکانس متر

در معرفی کمپانی jbh به کیفیت بالا و قیمت مناسب آنها اشاره کردیم. این محصول هم از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و محدوده اندازه‌گیری، معادل 20 تا 75 هرتز دارد. این محصول تلفیقی از نمایشگر فرکانس متر و چراغ سیگنال است.

چراغ سیگنال ترمومتر

این چراغ دارای محدوده اندازه‌گیری 0 تا 300 درجه سانتی‌گراد است. از این محصول فقط تیپ گرد موجود است. یکی از ویژگی‌های چراغ سیگنال ترمومتر تنوع رنگ آن بوده که رنگ‌هایی، معادل قرمز، سفید، سبز، آبی و زرد دارد. این چراغ سیگنال دماسنج دارای سنسور ضد آب NTC نیز هست. از این محصول در گلخانه‌ها، سردخانه‌ها، پرورش طیور و … استفاده می‌کنند.
خوب است بدانید که این شرکت چراغ سیگنال‌های دیگری مانند، وات‌متر، شمارنده و … را نیز تولید می‌کند.

نمونه چراغ سیگنال فرکانس متر - ترمومتر و وات متر شرکت jbh

معرفی محصولات و شرکت jbh : انواع محافظ برق

عواملی همچون رعد و برق، حوادث الکتریکی، بارهای سنگین موتور و حتی روشن یا خاموش شدن چراغ‌ها می‌تواند موجب ایجاد نوسانات ناگهانی در ولتاژ و جریان برق شود که تمام این موارد خطر آفرین و آسیب‌زا هستند. نوسانات متداول برق و افزایش ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی ولتاژ برق می‌تواند به لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی منزل شما آسیب برساند یا آن‌ها را از بین ببرد. با توجه به این عوامل شما برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و خسارتی به یکمحافظ برق مرکزی احتیاج دارید.

با نصب یک محافظ برق مرکزی در جعبه فیوز می‌توانید تمامی وسایل الکتریکی و الکترونیکی موجود در ساختمان را در برابر خطرات و آسیب‌های احتمالی ایمن نگاه دارید، این درحالیست که با محافظ ولتاژ جریان تنها می‌توانید از یک واحد یا چند وسیله محافظت کنید. به طور کلی استفاده از محافظ مرکزی برق می‌تواند ایمنی جامع و کامل‌تری را برای لوازم شما ایجاد کند.

 محافظ ولتاژ

در ادامه معرفی شرکت jbh و محصولات آن، به محافظ های ولتاژ این برند می‌پردازیم. این محافظ برق آمپر، 4 محصول را در خود جای داده است. این 4 محصول عبارتند از محافظ جریان دیجیتال تک فاز، محافظ ولتاژ دیجیتال تک فاز، رله قدرتمند 63 امپر اهم و نمایشگر ولتاژ جریان دیجیتال تک فاز. در محافظ ولتاژ jbh از 12 پارامتر متفاوت که مرتبط با ولتاژ هستند بهره گرفته شده است.

مشخصات فنی هر محصول همچون شناسنامه معرف هویت آن محصول است. با اطلاع از مشخصات فنی هر محصول می‌توانید بیشتر با کارایی آن آشنا شوید.

  • نام محصول: محافظ ولتاژ تک فاز JBH
  • مدل: VP-s
  • ولتاژ نامی: 220 VAC
  • فرکانس نامی: 50/60 هرتز
  • جریان نامی برای بارهای تیپ AC-7A / AC-7B 63 A /25 A
  • توان مصرفی کمتر از 2 وات
  • عمر مکانیکی و الکتریکی بیشتر از 100.000 سیکل

نمونه‌ای از انواع محافظ برق مرکزی شرکت JBH را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

محافظ برق مرکزی و ولتاژ جریان jbh

 

کنتاکتور تک فاز 25 آمپری

این محصول ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که ازجمله آنها می‌توان به کم بودن صدا، عدم نیاز به تعمیر و نگهداری فصلی و … اشاره کرد. این کنتاکتور دارای دو پل 25 آمپری است.

 کنتاکتور تک فاز دارای دو پل 25 آمپری است که اگر کاربر هنگام استفاده جریانی کمتر از 25 آمپر نیاز داشته باشد فاز را از یک پل و نول را از یک پل عبور می‌دهد و اگر جریان بیشتر از 25 آمپر را نیاز داشته باشد می‌تواند برای هدایت جریان از هر دو پل این نوع کنتاکتور استفاده نماید. زمانی که کنتاکتور سه فاز زیبایی تابلو برق و پنل را به خطر می‌اندازد راه حل کنتاکتور تک فاز است.

برای آشنایی بیشتر با این تجهیز، می‌توانید به مقاله ” کنتاکتور تک فاز چیست؟ ” مراجعه کنید.

در تصویر زیر چند نمونه کنتاکتور تک فاز یا بدون صدا برند JBH را مشاهده می‌کنید:

کنتاکتور تک فاز برند jbh

خرید محصولات باکیفیت jbh از تسلا کالا

همانطور که می‌دانید، امروزه محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارند. محصولات الکتریکی هم از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل بهتر است محصول مورد نظر را از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید. در معرفی شرکت jbh به این موضوع اشاره کردیم که این برند دارای نمایندگی‌های مجاز زیادی در سراسر کشور است. تسلا کالا نمایندگی jbh است که کلیه محصولات این شرکت را با بهترین کیفیت و تضمین اصالت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت بازار از تسلا کالا خریداری کنید.

کلام پایانی

شرکت‌های زیادی در زمینه تولید محصولات الکترونیکی مشغول به فعالیت هستند که شرکت jbh یکی از آنهاست. در این مطلب سعی کردیم به معرفی شرکت jbh و محصولات آن بپردازیم. این برند ایرانی محصولات زیادی را تولید می‌کند که از جمله مهم‌ترین آنها، می‌توان به چراغ سیگنال ولت آمپر، چراغ سیگنال ولت متر، چراغ سیگنال فرکانس متر، محافظ ولتاژ و … اشاره کرد. هر کدام از این محصولات کارایی خاص خود را دارند.


/* ]]> */