فروشگاهی برای خرید مطمئن تجهیزات برق‌صنعتی می‌خواهید؟ کلیک کنید
آکادمی تسلا کالا

معرفی شرکت زایلوگ [zilug] و محصولات آن+آشنایی با نمایندگی زایلوگ

معرفی شرکت و محصولات برند زایلوگ

معرفی شرکت زایلوگ Zilug

محصولات الکترونیکی به دلیل حساسیت بالایی که دارند، نیازمند دانش و مهارت بالایی برای ساخت هستند. به همین دلیل باید به برندهای معتبر در این زمینه اعتماد کنید. شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات الکتریکی مشغول به فعالیت هستند، اما فقط برخی از آنها کیفیت و اعتبار لازم را دارند. یکی از این شرکت‌ها زایلوگ است که محصولات باکیفیت زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم به معرفی شرکت زایلوگ و محصولات کاربردی آن بپردازیم.

محصولات برند زایلوگ
  • انواع تجهیزات برند زایلوگ
  • بهترین قیمت لاله‌زار
  • ارسال به سراسر کشور
قیمت محصولات زایلوگ >

 

شرکت zilug با بهره‌گیری از تجهیزات و دستگاه‌های مدرن آزمایشگاهی، توانسته طراحی، و تولید بسیاری از قطعات صنعتی و الکترونیکی را بومی‌سازی کند. کلیه فعالیت‌های علمی و تولیدی این شرکت، زیر نظر متخصصان باتجربه و بادانش انجام می‌شود. محصولات این کمپانی ایرانی محبوبیت خاصی بین مصرف‌کنندگان دارد.

استفاده از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی، برای انجام تست‌های دقیق و حساس انجام می‌شود. در این مجموعه تمامی محصولات به کلاس و دقت بالا مشهور هستند. به همین دلیل مفتخر به درج برچسب ساخت ایران روی محصولات تولیدی خود است.

معرفی شرکت زایلوگ؛ بررسی تاریخچه شرکت

این شرکت معتبر ایرانی، فعالیت خود را از سال 1367 آغاز کرد. از همان بدو تاسیس، هدف اصلی شرکت zilug ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه برق و الکترونیک بوده است. کمپانی زایلوگ در سال 1372 تولید انواع ولت ‌متر، وات ‌متر، کسینوس فی متر، آمپر متر و محصولاتی از این قبیل را روانه بازار کرد. در این دوره شرکت زایلوگ به عنوان نخستین تولیدکننده این تجهیزات شناخته می‌شد.

شرکت zilug را به عنوان اولین تولیدکننده رگولاتور بانک خازنی هم معرفی می‌کنند. این محصولات توسط این شرکت و در اواسط دهه هفتاد تولید می‌شدند. از اواخر دهه شصت تا به امروز، این کمپانی در تلاش برای همگام‌ شدن با تکنولوژی‌های روز دنیاست.

نسل جدید محصولات مدرن با شرکت زایلوگ

امروزه نسل جدید و مدرن دستگاه‌هایی، ازجمله مولتی‌متر همراه با پورت Rs485، برای مولتی فانکشن میتر، کامپیوتر بر بستر پروتکل مد باس، رگولاتور بانک خازنی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشتر تولیدات مهم این شرکت در لیست تاییدی پژوهشگاه نیرو قرار دارد. البته در لیست تامین‌کنندگان شرکت‌های توزیع هم قرار دارد.

در این کمپانی تمامی فعالیت‌های طراحی و تولید محصولات در راستای شعار حمایت از تولیدات داخلی انجام می‌شود. رگولاتورهای این شرکت با قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه و به فروش می‌رسند. در بخش معرفی شرکت زایلوگ هم در مورد محبوبیت این برند در بازار ایران صحبت کردیم. این محبوبیت محصول استفاده از دانش در کنار نیروهای جوان و متخصص است.

معرفی محصولات باکیفیت شرکت زایلوگ

بعد از معرفی شرکت، نوبت به معرفی انواع محصولات این شرکت می‌رسد. همانطور که اشاره کردیم، کمپانی زایلوگ برای طراحی و ساخت انواع محصولات خود از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته بهره می‌برد. به همین دلیل محصولات این شرکت طرفداران زیادی در سطح بازار دارد. در ادامه با برخی از مهم‌ترین و پرکاربردترین محصولات شرکت zilug را معرفی خواهیم کرد.

رگولاتور بانک خازنی آلفا

این دستگاه به عنوان کنترل‌کننده اتوماتیک بانک خازنی محسوب می‌شود. این رگولاتور کنترل بانک خازنی را از طریق جاگذاری خازن‌های در دسترس انجام می‌دهد. با این کار شبکه به ضریب توان موردنیاز کاربر می‌رسد.

رگولاتور سری آلفا برند زایلوگ

این رگولاتور قابلیت فعالسازی سطوح مختلف هشدار را فراهم می‌کند. با روشن شدن آلارم‌ها از بروز آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌شود. کلیه فعالیت‌های این دستگاه روی ال سی دی با دات ماتریکس نمایش داده می‌شود. این عملکردها، شامل ولتاژ، توان اکتیو، جریان و … هستند. وجود این ال سی دی باعث راه‌اندازی ساده دستگاه می‌شود. رگولاتورهای بانک خازنی زایلوگ از وجود سیستم تشخیص خودکار c/k بهره می‌برند. برخی دیگر از ویژگی‌های این محصول، عبارتند از:

  • امکان محاسبه پروسسوری
  • پشتیبانی از پروتکل مد باس
  • خارج شدن سریع خازن‌ها هنگام قطع ولتاژ
  • دارای قابلیت برنامه‌ریزی تا 12 پله خازنی
  • دارای منبع تغذیه سوئیچینگ
  • برخورداری از برنامه‌ریزی برای کنترل فن

رگولاتور بانک خازنی 4 پله زایلوگ

همانطور که در معرفی شرکت زایلوگ اشاره کردیم، برای ساخت محصولات این کمپانی از داشن متخصصین این حوزه کمک گرفته شده است. رگولاتورهای زایلوگ به عنوان دستگاه کنترل‌کننده بانک خازنی محسوب می‌شود. این کار از طریق جایگذاری در دسترس انجام می‌شود و شبکه را به ضریب توان مدنظر کاربر می‌رساند. کلیه عملکردهای این رگولاتور از طریق نمایشگر سون سگمنتی انجام می‌شود. این رگولاتور هم دارای تشخیص خودکار c/k است. از طرف دیگر امکان تنظیم زمان دشارژ خازن‌ها هم وجود دارد. دیگر ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • امکان محاسبه میکرو پروسسوری
  • دارای جریان ورودی 5 آمپر
  • برخورداری از منبع تغذیه سوئیچینگ
  • دارای حداکثر ولتاژ اندازه‌گیری تا 440 ولت
  • امکان تشخیص خازن‌های معیوب

رگولاتور خازنی 6 پله زایلوگ

در بیشتر کارخانه‌ها برای افزایش توان راکتیو از بانک‌های خازنی استفاده می‌کنند. این مساله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و کارفرماها هزینه زیادی برای آن متقبل می‌شوند. رگولاتور هم یکی از تجهیزات بسیار مهم در بانک خازنی محسوب می‌شود. رگولاتورها مسئولیت تقسیم خازن به چند پله و وارد کردن آن به مدار را دارند. در معرفی شرکت زایلوگ به این نکته اشاره شد که یکی از محصولات مهم این کمپانی، رگولاتورها هستند. رگولاتور 6 پله یکی از باکیفیت‌ترین و پرکاربردترین محصولات این برند است. ویژگی‌های مهم این محصول عبارتند از:

  • برخورداری از حالت تمام خودکار
  • قابل تنظیم به صورت دستی
  • نمایش مقدار خازن هر پله
  • امکان انتخاب رنج ترانس جریان
  • برخورداری از حافظه EEPROM برای ذخیره تنظیمات

معرفی شرکت زایلوگ : رگولاتور بانک خازنی 8 پله زایلوگ

یکی از انواع رگولاتورهاست که کارایی بسیار زیادی در صنایع و کارخانجات دارد. این رگولاتور از 8 پله تشکیل شده است. معمولا از این رگولاتور در بانک‌های خازنی فشار ضعیف استفاده می‌شود. همانطور که اشاره شد، رگولاتورها خازن را به چند پله تقسیم کرده و وارد مدار می‌کنند. استفاده از آنها برای افزایش توان راکتیو بانک خازنی بسیار حائز اهمیت است. رگولاتور بانک خازنی 8 پله یکی از انواع محصولات این شرکت است که کاربردهای زیادی دارد. ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • دارای ولتاژ VAC 380
  • دارای نسبت ثانویه ترانس جریان اندازه‌گیری 5 آمپر
  • امکان نمایش مقدار خازن در هر پله

رگولاتور بانک خازنی شرکت زایلوگ zilug

ماژول شبکه‌ساز زایلوگ

یکی دیگر از انواع محصولات برند زایلوگ است که از پورت Rs485 برخوردار است. به این پورت در قسمت معرفی شرکت زایلوگ هم اشاره کردیم. ماژول شبکه‌ساز، پورت‌ها را به عنوان گره شبکه به همدیگر متصل می‌کند. در این حالت شبکه‌ای از یک نقطه به چند نقطه ایجاد می‌شود. معمولا از این ماژول‌ها در ساختمان، اتوماسیون صنعتی و … استفاده می‌کنند. این دستگاه بسیار پرکاربرد است و با پست و تابلو برق هم قابلیت اتصال دارد. این اتصال از طریق WiFi داخلی صورت می‌گیرد. به همین دلیل می‌توانید از مودم‌های خارجی هم برای برقراری ارتباط بهتر و پرسرعت‌تر استفاده کنید. دیگر ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • دارای امکان نصب انواع مودم
  • برخورداری از دو رله خروجی برای کنترل تجهیزات جانبی
  • برخورداری از دو رله ورودی دیجیتال
  • دارای مودم پیشفرض USB برای اتصال انواع تجهیزات و لوازم جانبی

دستگاه مولتی فانکشن پاور متر زایلوگ

در معرفی شرکت زایلوگ به محبوبیت این برند در بازار اشاره کردیم. یکی دیگر از محصولات zilug که طرفداران زیادی هم دارد، دستگاه مولتی فانکشن پاور متر است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی شده است و از 5 تیپ مختلف بهره می‌برد. این دستگاه دارای ورودی‌ها و خروجی‌های مختلف برای ارتباط از راه دور در زمینه‌های متفاوت است. همچنین کلیه الزامات و استانداردهای کمیته فنی شرکت توانیر در طراحی و تولید این محصول رعایت شده است. ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • امکان ذخیره‌سازی انواع داده‌ها
  • دارای نرم‌افزارهای مختلف
  • دارای نمایشگر باکیفیت برای نمایش اطلاعات
  • برخورداری از منوی تنظیمات

معرفی دستگاه مولتی فانکشن پاور متر شرکت زایلوگ

محصولات زایلوگ را از تسلا کالا دریافت کنید

بعد از معرفی شرکت زایلوگ و آشنایی با محصولات مهم آن، نوبت به سوال اصلی این محصولات را از کجا تهیه کنیم، می‌رسد. بهترین و مطمئن‌ترین کار برای خرید یک محصول، مراجعه به نمایندگی‌های معتبر است. تجهیزات الکتریکی به دلیل حساسیت بالایی که دارند، نیازمند دقت بیشتری هم هستند. به همین دلیل بهتر است برای تهیه محصولات زایلوگ به نمایندگی‌های معتبر این برند مراجعه کنید.

تسلا کالا  ، مرجع آنلاین فروش تجهیزات برق صنعتی ، یکی از معتبرترین نمایندگی‌های شرکت zilug محسوب می‌شود. در این مجموعه انواع محصولات این کمپانی با قیمت بسیار مناسب و بهترین کیفیت به مصرف‌کننده عرضه می‌شوند. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با مراجعه به سایت تسلا کالا انتخاب و خرید خود را کامل کنید. همچنین امکان مشاهده و بررسی مشخصات محصولات هم در این سایت فراهم شده است. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تسلا کالا در ارتباط باشید.

کلام پایانی

در این مطلب به معرفی شرکت زایلوگ پرداختیم. این شرکت از سال 1367 تاسیس شده و در زمینه تولید انواع محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند. محصولات این کمپانی از محبوبیت خاصی بین مصرف‌کنندگان برخوردار است. دلیل این امر کیفیت بالای طراحی و ساخت آنهاست. این شرکت برای طراحی محصولات خود از متخصصین این حوزه استفاده می‌کند. از مهم‌ترین محصولات این برند، می‌توان به رگولاتورها اشاره کرد. رگولاتور دستگاهی است که از آن برای تقسیم بانک خازنی استفاده می‌کنند. از دیگر محصولات این شرکت، می‌توان به مولتی فانکشن پاور متر و ماژول شبکه‌ساز اشاره کرد. برای خرید این محصول بهتر است به نمایندگی‌های مجاز و معتبر مراجعه کنید.


/* ]]> */