فروشگاهی برای خرید مطمئن تجهیزات برق‌صنعتی می‌خواهید؟ کلیک کنید
آکادمی تسلا کالا

معرفی شرکت چینت [CHINT] | معرفی محصولات این برند+کاتالوگ PDF

مقاله معرفی شرکت چینت chint

آشنایی با شرکت چینت CHINT

آیا به دنبال کمپانی با محصولات کامل، متنوع، مدرن با داشتن نمایندگی های زیاد در جای جای جهان هستید؟ در ادامه مقاله به بررسی شرکت چینت CHINT می‌پردازیم و سعی داریم به شما بگوییم که چرا باید از محصولات چینت استفاده کنیم، پس با ما همراه باشید. شرکت چینت (چانت) یک کمپانی معتبر است که از سال 1984 تاسیس شده‌است. شرکت چانت در بیش از 40 کشور دارای نمایندگی فعال است که همین اتفاق باعث  قرار گرفتن این شرکت، در 50 شرکت برتر آسیا  شده‌است.

انواع محصولات چینت نمایندگی چینت
  • نمایندگی معتبر چینت
  • قیمت کف بازار تهران
  • مشاوره فنی و گارانتی
قیمت محصولات چینت >

 

 کمپانی چانت بزرگترین تولید‌کننده تجهیزات فشار قوی، فشار متوسط و انرژی خورشیدی می‌باشد. یک نکته جالب در مورد  شرکت چینت ، انتقال دانش و تکنولوژی از شرکت  معتبر جنرال الکتریک آمریکا (GE) در سال 2002  به این شرکت چینی است، که باعث رشد قابل توجه و عظیمی در شرکت چینت شده است.

شرکت چینت بیش از 35000 نفر پرسنل تخصصی دارد و محصولات خود را در 3 شهرک صنعتی شانگهای، ونجو و هانجو تولید می‌کند.

تنوع محصولات شرکت چینت CHINT

تنوع محصولات چینت به قدری زیاد است که انتخاب را برای مشتریان راحت‌تر کرده است. گروه محصولات چینت شامل کنتاکتور، بیمتال، کلیدحرارتی و خازن  با مدل‌های مختلف است. همچنین شرکت چینت در حوزه  تجهیزات تابلویی هم فعالیت می‌کند.

تمرکز اصلی شرکت چانت، ذخیره‌سازی تولید و انتقال انرژی های پاک می‌باشد.

همان طور گفتیم محصولات کمپانی چینت به چند دسته کلی تقسیم می‌شود:

  • کنتاکتورهای بوبین AC و DC،کنتاکتور تک فاز، کلید اتوماتیک فیکس(غیر قابل تنظیم) ،کلید مینیاتور ، کلید هوایی
  • کنتاکتورهای خازنی و کلیدهای جریان نشتی و محافظ جان چینت
  • بیمتال‌ها وسافت‌استارتر و اینورتر شرکت چینت

شرکت تسلا کالا مفتخر است که با به روز ترین قیمت‌ها این محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

محصولات شرکت چینت

محصولات پرفروش شرکت چینت CHINT

دسته اول محصولات شرکت چینت، که به انواع کنتاکتور‌ها، کلید اتوماتیک ثابت، کلید مینیاتوری، کلید هوایی، کنتاکتورهای خازنی، سافت‌استارتر و اینورترها اشاره دارد:

  • کنتاکتورهای چینت:

    کنتاکتورها قطعاتی الکتریکی هستند که  برای قطع و وصل در مدارهای الکتریکی با توان بالا مورد استفاده قرار‌ می‌گیرند. و دارای ولتاژ بوبین DC و AC می‌باشند و دارای مدل های NC1،CJ19،GNXC،NC2،NC7،NKC3 است.

 

  • کنتاکتور تکفاز چینت:

    این تجهیز یکی از پرفروش ترین محصولات این کمپانی می‌باشد.کنتاکتورهای تکفاز صرفا یک رله هستند که نسبت به کنتاکتورهای سه‌فاز دارای ابعاد کوچکتری هستند.

 

  • اینورتر چینت:

    اینورتر یا درایو دستگاهی است که قابلیت کنترل سرعت موتور AC سه‌فاز یا تک فاز را دارد. از ویژگی‌های این اینورتر می‌توان به داشتن PLC داخلی، سیستم خنک‌کننده هوشمند و ابعاد کوچک آن اشاره کرد. استفاده از درایو (اینورتر) مزایای زیادی راه به همراه دارد، از جمله کاستن انرژی و هزینه، افزایش مقاومت و طول عمر دستگاه، حفاظت از موتور، کاهش جریان راه‌اندازی موتور، جلوگیری از افزایش دما و گرم شدن موتور و بسیاری موارد دیگر می‌باشد.

 

  • بیمتال‌ شرکت چینت:

    بیمتال‌ها برای حفاظت در برابر اضافه بار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این بیمتال‌ها مناسب کنتاکتورهای چینت در سری‌های مختلف می‌باشند.

 

کنتاکتور و اینورتر و بیمتال شرکت چینت

  • کلید اتوماتیک فیکس (غیر قابل تنظیم):

    این کلیدها به عنوان قطع‌کننده مدار و حفاظت در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه استفاده می‌شوند. این کلید با طراحی منحصر به فرد و 18 ماه گارانتی پس از فروش روانه بازار می‌شود. کلید اتوماتیک فیکس CHINT دارای تائیدیه های KEMA, UKrSEPRO, EAC, RCC, EK می‌باشند، همچنین امکان نصب به صورت عمودی و افقی را دارند.

 

  • کلیدهای مینیاتوری چینت:

    کلیدهای مینیاتوری از مدارهای الکتریکی در برابر جریان الکتریکی غیر مجاز محافظت می‌کنند.دارای مدل‌های تک فاز و سه فاز و قدرت قطع‌های متفاوت می‌باشند. کلید مینیاتوری  چانت از لحاظ کیفیت و کارایی و خدمات پس از فروش ، در این عرصه گام بزرگی نیز برداشته است و همواره می‌کوشد کیفیت ساختار محصولات خود را به بالا ترین رتبه نیز برساند.

 

  • کلید هوایی چینت:

    کلید هوایی یا ACB، یک کلید حفاظتی، با قابلیت خاموش کردن جرقه در هنگام قطع و وصل مدار در هوا می‌باشد. کاربرد اصلی این کلیدها در تابلو توزیع اصلی در پست های برقی، کارخانجات، بیمارستان‌ها، مجتمع‌های مسکونی و اداری بزرگ و … می‌باشد. قیمت کلید هوایی چینت نسبت به مدل‌های مشابه  بسیار پایین‌تر است. چرا که ابعاد کوچکتری نسب به آن‌ها دارد به همین خاطر از متریال کمتری استفاده شده‌است.

کلید هوایی و مینیاتوری و اتوماتیک برند چینت chint

تجهیزات دیگر شرکت چینت CHINT

این محصولات بخشی از تجهیزات گسترده و متنوع شرکت چینت می‌باشد.

  • کلیدهای جریان نشتی چینت:

    این کلیدها برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی جدی و محافظت از جان انسان‌ها در منازل و کارخانجات‌ نصب می‌گردند. نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت است، که جریان عبوری از مدار را می‌سنجد و در صورتی که مقدار جریان ورودی با خروجی متفاوت باشد، نشتی جریان اتفاق افتاده و در این صورت این کلید جریان مدار را قطع می‌کند. خرید این کلیدها برای منازل مسکونی پیشنهاد می‌شود. این دستگاه‌ها قابل آزمایش و ریست شدن هستند.

 

  • کنتاکتورهای خازنی چینت:

    از این کنتاکتورها برای راه‌اندازی خازن‌های قدرت که برای اصلاح ضریب توان استفاده می‌شود، استفاده می‌شود. معمولا از کنتاکتورهای خازنی در بانک خازنی استفاده می‌شود. کنتاکتورهای خازنی از یک کنتاکتور معمولی، کنتاکت کمکی مخصوص همچنین سیم با مقاومت بالا  ساخته شده‌است . این کنتاکتورها ساختاری مطابق با استانداردهای جهانی دارند. از ویژگی‌های این محصول عمر طولانی، عدم وجود ولتاژ خطرناک، مقاومت بسیار عالی با قیمت مقرون به صرفه است. یکی ازمدل‌های، پرطرفدار کنتاکتورهای خازنی چینت مدل CJ19 می‌باشد. می‌توانید برای سفارش این محصول به سایت تسلاکالا مراجعه فرمایید.

 

  • سافت‌استارتر های چینت:

    سافت استارتر تجهیزی است که جهت راه‌اندازی الکتروموتور به صورت تدریجی و نرم استفاده می‌شود. استفاده از سافت‌استارتر باعث جلوگیری از شتاب و ضربه  در لحظه راه‌اندازی، افزایش بازدهی و طول عمر موتور و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌شود.

تجهیزات دیگر تولیده شده در شرکت چینت :

  • رله ضربه ایی و شستی،دسته،جعبه شستی و چراغ سیگنال شرکت چینت
  • تجهیزات حفاظتی مثل سرج ارستر و کنتاکت‌های کمکی
  • کنترلر و PLC سایر کنترل‌کننده صنعتی
  • ترانسفورماتور و سایر تجهیزات فشار قوی

نمایندگی چینت :

محصولات چینت به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، محصولات متنوع و مدرن  در سراسر جهان طرفدارهای خاص خود را پیدا کرده‌است. کمپانی چینت با حضور در  140 کشور از اعتبار خواستی برخورداراست.دفتر اصلی و نمایندگی این برند در کشور چین قرار دارد.  شرکت تسلا کالا  مفتخر است محصولات شرکت چینت CHINT با بهترین قیمت،سریع ترین زمان به دست شما برساند. همچنین محصولات شرکت چانت با گارانتی معتبر تجهیزات خود را روانه بازار می‌کند. محصولات شرکت چینت در پروژه‌های نفتی، نیروگاهی، پتروشیمی و کارخانجات بزرگ، در سراسر دنیا استفاده می‌شوند. محصولات شرکت چینت که در این مقاله از آن‌ها یاد شد، فقط بخشی از محصولات بسیار زیاد  نمایندگی فروش محصولات چینت، در سراسر دنیا است.

مجموع محصولات تولیدشده به 6000 هزارنوع می‌رسد که 3000 هزار قلم در بخش فشار ضعیف را شامل می‌شود. همچنین این شرکت در تجهیزات  اندازه‌گیری همچون کنتورهای الکتریکی،آمپرمتر و ولت‌متر و تجهیزات الکتریکی ساختمان نظیر کلید و پریز فعالیت می نماید.

برتری شرکت چینت نسبت به رقبا

شاید فاکتور قیمت یکی از مهم‌ترین ویژگی مدنظر خریداران در این حوزه است. شرکت چینت CHINT توانسته نظر مثبت بسیاری از مصرف‌کنندگان، بازارهای اروپایی و آمریکایی را به خود جلب کند. در نتیجه جایگزین بسیار مناسبی برای محصولات اروپایی و امریکایی می‌باشد.

همچنین سرمایه‌گذاری مداوم و مستمر باعث گردش مالی و رشد اقتصادی این کمپانی و در نتیجه  باعث ایجاد یک تیم فنی و قدرتمند  شد. شرکت چینت توانسته است در کمتر از 20 سال حجم فروش و  میزان گردش مالی را به رکورد بالایی برساند که همین موضوع باعث تمایل خریداران به این برند شده است.

ویژگی مثبت دیگر این کمپانی پشتیبانی  از نیازهای مشتریان به صورت مستمر است. همین طور که می‌دانیم چینت  الکتریک بزرگترین  و معتبرترین کمپانی کشور چین است.

داشتن کیفیت عالی و متناسب با محصولات  روز دنیا و تنوع گسترده محصولات، به قدری زیاد است که پیدا کردن محصول در کاتالوگ کار سختی است!

داشتن گواهی‌های معتبر دنیا همچونKEMA,VDE,CE,CB,UL,SEMKO,PCT,FI,RCC,CSA,NRI یکی دیگر از دلایل برتری شرکت چینت نسبت به رقبای خود در بازارهای جهانی است.

در نهایت به این سوال می‌رسیم که چینت یا چانت ؟ مسئله این است!

شرکت چینت CHINT در ایران دارای تلفظ های متفاوتی است از جمله چینت، چانت یا حتی شانت. مسئله مهم رقابت کمپانی چینت با شرکت‌های معتبر اروپایی و آمریکایی است که به نظر می‌رسد این کمپانی به خوبی از پس آن برآمده است. فروشگاه تسلاکالا نماینده پخش محصولات چینت در ایران است که با گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش سازنده، محصولات را به دست مشتریان می‌رساند.


/* ]]> */