فروشگاهی برای خرید مطمئن تجهیزات برق‌صنعتی می‌خواهید؟ کلیک کنید
آکادمی تسلا کالا

معرفی شرکت پنتاکس [Pentax] و محصولات آن + کاتالوگ PDF

معرفی برند پنتاکس و محصولات آن

معرفی شرکت پنتاکس Pentax

بازار تولید محصولات صنعتی و ساختمانی، همواره رقابتی و پر از شرکت‌های معتبر بوده و هست. به دست آوردن سهمی حتی کوچک از این بازار، برای بسیاری از شرکت‌ها دستاوردی بزرگ محسوب می‌شود. برند پنتاکس یکی از بهترین تولیدکنندگان درایو کنترل موتور یا اینورتر و محصولات مرتبط با پمپ آب است. این شرکت توانسته با تولید محصولات باکیفیت و مطابق با نیازهای روز بازار، رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان را بدست بیاورد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به معرفی شرکت پنتاکس و محصولات باکیفیت آن بپردازیم.

محصولات برند پنتاکس
  • انواع تجهیزات پنتاکس
  • بهترین قیمت لاله‌زار
  • ارسال به سراسر کشور
قیمت محصولات زایلوگ >

 

کمپانی پنتاکس در کشور ایتالیا قرار دارد و معروف‌ترین تولیدات آن، پمپ آب و اینورتر است که در بازار ایران شناخته می‌شود. گرچه محصولات این شرکت تحت لیسانس ایتالیا در شرکت دیزل ساز تولید می‌شوند. دلیل محبوبیت این برند در بازار کشورمان چیست؟ به جرات می‌توان گفت که کیفیت و دوام بالای پمپ‌های خانگی، دلیل اصلی محبوبیت این برند ایتالیایی است.

این برند خیلی زود توانست جای خود را در بازار جهانی پیدا کند. امروزه محصولات برند پنتاکس در بیش از 100 کشور جهان توزیع می‌شوند. با توجه به این گستردگی، محصولات تقلبی این برند هم بسیار زیاد شده‌اند. به همین دلیل شناخت محصولات تقلبی از اصل بسیار حائز اهمیت است.

معرفی شرکت پنتاکس pentax

تاریخچه شرکت پنتاکس

این شرکت مطرح ایتالیایی، فعالیت خود را از سال 1990 آغاز کرد. همانطور که در معرفی شرکت پنتاکس هم اشاره کردیم، این برند توانست خیلی زود جایگاهش را در بازار جهانی به دست بیاورد. این کمپانی گردش مالی بسیار مناسبی دارد و توانسته در زمینه تولید پمپ و درایو کنترل دور موتور خود را به خوبی مطرح کند.

این شرکت در ابتدا از ترکیب دو کمپانی Elettromac و Zetabase تشکیل شد. رویکرد نوینی که پنتاکس ارائه داد، باعث شد گوی سبقت را از بیشتر رقبا برباید. محصولات این شرکت از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردارند. هدف بزرگ برند Pentax تولید محصول باکیفیت متناسب با نیاز روز بازار است. تمامی محصولات این شرکت بعد از تولید مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

مزایای رقابتی برند پنتاکس

هر برندی در هر زمینه‌ای که مشغول به فعالیت است، دارای مزایایی برای رقابت با سایر تولیدکنندگان است. این مزایا در واقع برتری شرکت را نسبت به رقبا نشان می‌دهند. شرکت پنتاکس هم از این قاعده مستثنی نیست و دارای مزایای رقابتی زیادی است. در این بخش از معرفی شرکت پنتاکس با چند مورد از مزایای رقابتی این برند آشنا می‌شوید.

  • کیفیت: همانطور که اشاره شد، پنتاکس تمرکز زیادی روی کیفیت محصول دارد و در وقاع سیاست اصلی این شرکت روی این موضوع متمرکز است. تمامی فرایندهای تولید در این مجموعه ساماندهی شده‌اند و همه محصولات بعد از تولید آزمایش می‌شوند.
  • قابلیت اطمینان: کیفیت بالا و از طرف دیگر رعایت ایمنی در محصولات، باعث شده تا عمر مفید تولیدات شرکت pentax تا سال‌ها ادامه داشته باشد.
  • انعطاف پذیری: این شرکت توانسته پا به پای نیازهای روز بازار حرکت کند و محصولاتی مطابق نیاز مصرف‌کنندگان تولید کند.
  • رضایت مشتری: این برند توانسته با تولید محصولات متنوع، رضایت بخش بزرگی از بازار را جلب کند. تنوع محصولات این شرکت در بخش‌های خانگی، کشاورزی و صنعتی است.
  • نوآوری و خلاقیت: امروزه برای حضور و رقابت در بخش صنعت، باید محصولات به روز و نوآورانه تولید شود. این شرکت با بهره‌گیری از دانش روز دنیا، توانسته به این مهم دست پیدا کند.

تسلا کالا؛ نمایندگی معتبر محصولات برند پنتاکس

بعد از معرفی شرکت پنتاکس، نوبت به معرفی نمایندگی پنتاکس در ایران می‌رسد. تسلا کالا مرجع آنلاین فروش تجهیزات برق صنعتی یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی‌های عرضه‌کننده محصولات برند پنتاکس محسوب می‌شود. تسلا کالا درایو کنترل دور موتور یا اینورترهای باکیفیت این شرکت را با قیمتی مناسب و با بهترین خدمات عرضه می‌کند.

همانطور که اشاره کردیم باتوجه به گستردگی محصولات و بازار این برند، محصولات تقلبی یا فیک این برند هم افزایش پیدا کرده‌اند. به همین دلیل برای خرید به نمایندگی‌های معتبر اعتماد کنید. تسلا کالا با ارائه محصولات اصل پنتاکس، اصالت و کیفیت این محصولات را تضمین می‌کند.

معرفی اینورتر شرکت پنتاکس

محصولات اینورتر یا درایو کنترل دور موتور، امروزه در بیشتر صنایع برای کنترل دور موتور پمپ آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. اینورترها نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در کاهش مصرف انرژی دارند. همچنین باعث تسهیل در کنترل فرایند می‌شوند. شرکت پنتاکس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان اینورترها محسوب می‌شود.

مشخصات فنی اینورتر پنتاکس سری DSI400

این سری از کنترل دور موتورها، دارای امکان کنترل‌برداری مدرن هستند. این محصولات با عملکرد عالی طراحی شده‌اند. الگوریتم کنترل‌برداری منحصربفرد این محصول، می‌تواند گشتاور قوی، قابل اطمینان و با دقت بالایی را به موتورهای القایی بدهد. اینورترها که در بخش معرفی شرکت پنتاکس اشاره کردیم که یکی از محصولات بزرگ این برند محسوب می‌شوند به صورت کنترل حلقه بسته و حلقه باز با استفاده از Encoder مورد استفاده قرار می‌گیرند. از کاربردهای مهم این محصول می‌توان به بسته‌بندی مواد غذایی، ماشین‌آلات صنعتی، کمپرسورها، نوار نقاله‌ها، آسیاب‌ها، آسانسورها و … اشاره کرد.

تصویر و معرفی اینورتر DSI400 شرکت پنتاکس

این نوع درایوهای کنترل دور موتور، توان راه‌اندازی الکتروموتورهای سه فاز با برق تکفاز 4 کیلووات را دارند. به این ترتیب می‌توان از آنها در کارگاه‌هایی که به برق 3 فاز دسترسی ندارند استفاده کرد. سری DSI400 پنتاکس دارای حداکثر فرکانس 500 هستند و از کنترل PID بهره می‌برند. از دیگر مشخصات فنی مهم این محصول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطع لحظه‌ای برق بدون توقف دور موتور
  • فرکانس سوئیچینگ 0.5 تا 16 کیلوهرتز
  • دارای قابلیت قفل صفحه کلید
  • مجهز به پتانسیومتر صفحه کلید
  • دارای محدودیت گشتاور
  • برخورداری از محدودیت تغییر جریان سریع

معرفی مشخصات فنی اینورتر شرکت پنتاکس سری DSI200

در این بخش از معرفی شرکت پنتاکس و محصولات آن، نوبت به آشنایی با مشخصات یکی دیگر از اینورترهای پنتاکس می‌رسد. اینورتر پنتاکس سری DSI200 دارای توان 0.4 کیلووات است. این محصول توانایی تحمل اضافه جریان 1.5 برابر جریان نامی را در یک دقیقه دارد. همچنین می‌تواند 1.8 برابر جریان نامی را در 3 ثانیه تحمل کند. از این سری اینورترهای پنتاکس در تولید انواع ماشین‌آلات، صنایع غذایی، صنایع پلاستیک، چاپ و بسته‌بندی، صنایع نساجی، صنایع چوب و … استفاده می‌شود.

اینورتر DSI200 شرکت پنتاکس Pentax

از دیگر مشخصات فنی مهم این محصول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از مد کنترل PID
  • دارای مد کنترل گشتاور
  • کنترل برداری پیشرفته
  • دارای دو ورودی آنالوگ
  • برخورداری از یک خروجی دیجیتال
  • دارای کنترل ارتباطی مد باس

 

معرفی ویژگی‌های اینورترهای شرکت پنتاکس

کمپانی پنتاکس محصولات اینورتر خود را با بهترین کیفیت و راندمان تولید می‌کند. اینورترها یا درایوهای این کمپانی دارای ویژگی‌های خاصی هستند که عبارتند از:

  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • افزایش بهره‌وری و راندمان فرایند و کنترل سیستم
  • بازگشت سرمایه در صورت استفاده از اینورترهای مدرن پنتاکس
  • خدمات پس از فروش معتبر و مستمر
  • قابل استفاده در بسیاری از صنایع
  • سازگار با انواع الکتروموتورهای بازار ایران

کلام پایانی

برند پنتاکس دارای محصولاتی باکیفیت و مطابق با نیازهای روز بازار است. این شرکت که از سال 1990 تاسیس شده است، محصولاتی ازجمله، پمپ آب و اینورترهای کنترل دور موتور تولید می‌کند. محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت مناسبی هم برخوردارند. استفاده از اینورترهای این شرکت، مصرف انرژی الکتروموتورها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. به همین دلیل از آنها در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. در این مطلب به معرفی شرکت پنتاکس و محصولات آن پرداختیم.


/* ]]> */