فروشگاهی برای خرید مطمئن تجهیزات برق‌صنعتی می‌خواهید؟ کلیک کنید
آکادمی تسلا کالا

شرکت زیمنس الکتریک و محصولات آن را بشناسید + همراه با کاتالوگ PDF

معرفی شرکت زیمنس siemens

شرکت زیمنس الکتریک :

شاید با شنیدن نام برند زیمنس، یاد محصولات متنوع لوازم خانگی این شرکت بیفتید، اما بهتر است بدانید، زیمنس در حوزه‌های دیگری از جمله تجهیزات محافظتی و الکتریکی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به همین دلیل محصولات باکیفیت شرکت زیمنس الکتریک در زمینه‌های مختلف به‌کار گرفته می‌شوند و آوازه زیادی بین اهل فن دارند.

محصولات زیمنس
  • انواع محصولات زیمنس
  • بهترین قیمت بازار تهران
  • مشاوره فنی و گارانتی
خرید محصولات زیمنس >

 

اعتبار یک برند به ارائه محصولات و خدمات باکیفیت بستگی دارد. برند زیمنس به واسطه کیفیت بالای محصولات خود در همه زمینه‌ها، توانسته رضایت کاربران را به خود جلب کند. در ادامه این مطلب سعی داریم تاریخچه و محصولات الکترونیکی این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم.

برند و شرکت زیمنس الکتریک را بیشتر بشناسید

شرکت زیمنس (Siemens Company) مطرح در سال 1847 در آلمان فعالیت‌های خود را در زمینه خط تلگراف آغاز کرد. با گسترش روزافزون محصولات این برند، روند طراحی و تولید آن هم با تغییراتی مواجه شد. بعد از ادغام زیمنس با شرکت شوکرت، تولید انواع رادیو، میکروسکوپ و تلویزیون هم به محصولات این شرکت اضافه شد.

برند زیمنس از دهه 50 میلادی با ساخت تجهیزات برقی، عملا وارد حوزه الکترونیک و لوازم خانگی شد. از این تاریخ به بعد این شرکت وارد حوزه‌های مختلفی ازجمله؛ تجهیزات پزشکی، ساخت قطارهای برقی، کامپیوترهای شخصی، صنایع هسته‌ای و … شد.

شاید جالب باشد بدانید که شرکت زیمنس در آلمان چیزی در حدود 17 نیروگاه هسته‌ای را طراحی و ساخته است. زیمنس در زمینه‌ ساخت توربین‌ها گازی هم فعالیت‌هایی داشته که درواقع امتیاز آن را از شرکت مطرح رولز رویس دریافت کرد.

امروزه این شرکت در زمینه ساخت انواع مبدل‌ها، موتورها، گیربکس‌ها، ماژول‌ها و بسیاری قطعات الکتریکی مشغول به فعالیت و ارائه خدمات است.

ساختمان قدیمی برند زیمنس siemens

با محصولات متنوع شرکت زیمنس الکتریک آشنا شوید

همانطور که اشاره شد برند زیمنس محصولات برقی هم تولید می‌کند. تجهیزات برق این شرکت مطرح در ایران بسیار شناخته شده هستند. در ادامه با انواع محصولات بی‌شمار شرکت زیمنس آشنا می‌شوید.

اتوماسیون (PLC) زیمنس

یکی از تجهیزات پرکاربرد برند زیمنس است که وظیفه برنامه‌پذیری را به عنوان یک کنترل‌کننده برعهده دارد. با وجود این که PLC زیر مجموعه کامپیوترها محسوب می‌شوند، بیشتر برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایای این قطعه عبارتند از:

  • دارای کنترلرهای PID و کنترل متوالی
  • دارای کنترل قابل اعتماد
  • قابلیت برنامه‌نویسی
  • دارای تایمر و شمارنده
  • ساختار مستحکم

کنتاکتورهای زیمنس

در مورد کنتاکتور شرکت زیمنس الکتریک باید گفت که رله‌هایی کنترل شده هستند. از این رله‌ها برای کلیدزنی مدارهای الکتریکی استفاده می‌کنند. کنتاکتور زیمنس را می‌توان کلید الکترومغناطیس هم نامید. چرا که این قطعه، جریان بزرگتر را به وسیله جریان کوچکتر کنترل می‌کند. خود این کنتاکتورها دارای انواعی هستند که ازجمله آنها، می‌توان کنتاکتور خازنی را نام برد.

 

 

سافت استارترهای زیمنس

با استفاده از سافت استارتر زیمنس می‌توان الکتروموتورها را به صورت نرم راه‌اندازی کرد. برای این کار کافیست سافت استارترها را به الکتروموتور متصل کنید. البته برای این کار از 2 روش ضربه‌ای و نرم استفاده می‌کنند. در روش ضربه‌ای این دستگاه را روی تابلو برق متصل می‌کنند.

کلیدهای اتوماتیک زیمنس

تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که برای محافظت از جریان ورودی برق چه اقدامی باید انجام دهید؟ استفاده از کلید اتوماتیک زیمنس در مراکز صنعتی، باعث حفظ و نگهداری جریان برق ورودی می‌شود. درواقع استفاده از این کلیدها، شما را از قطع همزمان 3 فاز بی‌نیاز می‌کند.

محصولات شرکت زیمنس الکتریک

کلیدهای مینیاتوری زیمنس الکتریک

از این کلیدها برای محافظت از تجهیزات الکتریکی استفاده می‌شود. کلید مینیاتوری زیمنس از این تجهیزات در برابر اتصال‌های کوتاه نگهداری می‌کند. همچنین می‌توان این کلیدها را به تجهیزات جانبی مثل کنتاکت‌ها متصل کرد.

کلیدهای حرارتی زیمنس

این کلیدهای شرکت زیمنس الکتریک، مسئولیت خارج کردن الکتروموتور از مدار را در زمان نشتی جریان برعهده دارند. کلید حرارتی زیمنس که به کلید اورلود هم معروف هست، برای محافظت از اختلاف بار و جریان استفاده می‌شود.

 

 

کلیدهای محافظ جان زیمنس

همانطور که از عنوان این کلید پیداست، برای محافظت از جان انسان در برابر برق گرفتگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته این کار از طریق ارتباط غیر مستقیم انجام می‌شود.

محصولات زیمنس الکتریک

کلیدهای هوایی زیمنس

از این کلیدها بیشتر در ورودی تابلوها استفاده می‌شود. چرا که جریان نسبتا بالایی دارند. کلیدهای هوایی از نوع کلیدهای اتوماسیون ضعیف هستند. البته از این نوع کلیدها بیشتر در آمپراژهای بالا استفاده می‌کنند و بالاترین میزان جریان آنها تا 6300 آمپر است.

رله‌های حفاظتی زیمنس

از رله‌های حفاظتی در چه مواقعی استفاده می‌شود؟ معمولا رله‌های حفاظتی نقش جداکننده بخش معیوب دستگاه را برعهده دارند. با جدا شدن این قسمت، سایر قسمت‌های دستگاه به‌راحتی کار خود را ادامه می‌دهند.

بیمتال زیمنس

از بیمتال زیمنس برای محافظت از موتور استفاده می‌شود. حفاظت از موتور در مواقعی که جریان اضافه وجود دارد اتفاق می‌افتد.

نمونه بیمتال، کلید هوایی و رله حفاظتی زیمنس

محصولات شرکت زیمنس الکتریک را از نمایندگی تسلا کالا دریافت کنید

برای این که محصولات شرکت زیمنس الکتریک را از نمایندگی معتبری دریافت کنید، باید بررسی‌های لازم را انجام دهید. یکی از فاکتورهای مهم در این خصوص، ارائه ضمانت اصالت کالا و گارانتی خدمات پس از فروش است.

محصولات زیمنس تسلا کالا با ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر ارائه می‌شوند. این محصولات در مدت زمان بسیار کوتاهی به سراسر ایران ارسال خواهند شد. این محصولات شامل انواع بیمتال، اینورتر، کلیدهای اتوماتیک، سافت استارتر، کلید حرارتی، کلید هوایی و … می‌شوند. شما می‌توانید تمام ای محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت سفارش دهید و با خیالی راحت استفاده کنید.

شرایط گارانتی نمایندگی‌های شرکت زیمنس الکتریک

همانطور که می‌دانید وجود گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب، تاثیر زیادی روی استقبال از محصولات یک شرکت دارد. شرکت زیمنس نیز با دارا بودن امکان خدمات پس از فروش، هرگونه آسیب و مشکل در دستگاه‌های ارائه شده را برطرف می‌کند.

خرابی و آسیب به دستگاه امری اجتناب‌ناپذیر است. به همین دلیل هنگامی که مشکلی برای دستگاه شما به‌وجود می‌آید، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. برای این کار کافیست با مراکز ارائه خدمات پس از فروش این شرکت تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، اقدام به ثبت درخواست خود کنید.

کلام پایانی

شرکت زیمنس الکتریک محصولات زیادی را در زمینه الکترونیکی و برقی ارائه می‌دهد. به طور کلی برند زیمنس محصولات زیادی را در انواع زمینه‌ها طراحی و تولید می‌کند. عمده شهرت این برند در بین مردم، تولید لوازم خانگی باکیفیت است، اما در میان اهل فن، محصولات و تجهیزات الکتریکی این شرکت بسیار مطرح هستند.

در این مطلب به طور خلاصه تاریخچه برند زیمنس و محصولات این شرکت را مورد بررسی قرار دادیم. این برند در کشور نمایندگی‌های زیادی دارد که اقدام به ارائه محصولات و خدمات باکیفیت می‌کنند. همچنین سعی کردیم به صورت اجمالی محصولات برقی این شرکت را معرفی کنیم.


/* ]]> */