فروشگاهی برای خرید مطمئن تجهیزات برق‌صنعتی می‌خواهید؟ کلیک کنید
آکادمی تسلا کالا

معرفی شرکت لیفاسا [Lifasa] اسپانیا | آشنایی با محصولات لیفاسا + کاتالوگ PDF

معرفی شرکت لیفاسا

شرکت لیفاسا Lifasa اسپانیا

شاید شما کشور اسپانیا را با فستیوال‌های گاوبازی و تیم‎‌های فوتبال حرفه‌ای بشناسید. اما برای کسانی که در صنعت برق و الکتریک و تامین تجهیزات و قطعات الکتریکی فعالیت می‌کنند، اسپانیا را با برند لیفاسا می‌شناسند. شرکت لیفاسا با نام تجاری LIFASA واقع در شهر بارسلونا اسپانیا در سال 1949 تأسیس گردید. زمینه فعالیت این شرکت در ابتدا خازن، فیلتر هارمونیک و کنتاکتورهای خازنی بود. رفته رفته سری تجهیزات این شرکت افزایش پیدا کرد و در زمینه راکتورها، رگولاتور و رگولاتور خازنی فعالیت خود را گسترش داد. هدف و  رویکرد شرکت لیفاسا بهینه‌سازی در مصرف انرژی، کیفیت مطلوب تولیدات و صادرات در پنج قاره اروپا می‌باشد. چرا باید از برند لیفاسا استفاده کنیم؟ محصولات لیفاسا دارای چه ویژگی‌هایی هستند؟ پاسخ همه این سوالات را در مقاله پیدا می‌کنید.

تجهیزات لیفاسا
  • لیست کامل تجهیزات لیفاسا
  • قیمت به روز و رقابتی
  • ضمانت اصالت کالا و گارانتی
لیست قیمت لیفاسا >

 

تاریخچه شرکت لیفاسا

برند lifasa با قدمت طولانی و حضور پر ثمر در ساخت و تولید تجهیزات صنعتی فعالیت می‌کند. جالب است بدانید اولین محصول این شرکت خازن‌های راه‌انداز موتوری و روشنایی در سال 1950 است. در سال 1961 این برند شروع به صادرات به کشورهای دیگر کرد. شرکت در نمایشگاه‌های مختلف و تولید انواع خازن‌های مختلف با توجه به کارایی‌ مورد نیاز، اخد گواهینامه‌های بین المللی و قرار دادن صفحات خورشیدی در سقف انبار از رویدادهای این شرکت است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت lifasa هم سر بزنید.

یکی از ساختمان‌های شرکت لیفاسا lifasa

معرفی محصولات کمپانی لیفاسا

محصولات برند لیفاسا به 3 دسته کلی تقسیم می‌شوند. برای بررسی بیشتر به این دسته بندی‌ها می‌پردازیم:

  • تجهیزات فشار ضعیف
  • فیلترهای هارمونیکی
  • خازن‌های موتوری و روشنایی

تجهیزات این دسته‌ها شامل محصولاتی مختلفی است. تمام محصولات این برند سازگار با محیط زیست است که باعث داشتن ایمنی محصولات می‌شود.

در ویدیو زیر می‌توانید تعدادی از تجهیزات لیفاسا را مشاهده کنید:

تجهیزات فشار ضعیف شرکت لیفاسا:

تجهیزات فشار ضعیف لیفاسا شامل انواع خازن‌های فشار ضعیف، کنتاکتور، بانک‌های خازنی، فیلترهای هارمونیکی، رگولاتورها و تجهیزات جانبی این محصولات می‌شوند.

  • رگولاتورهای لیفاسا: 

    می‌توان گفت مغز بانک‌های خازنی، رگولاتورها هستند. یک رگولاتور زمانی با موفقیت عمل می‌کند که چند فاکتور را در نظر بگیرد. فاکتورهای مهم در اصلاح ضریب قدرت رگولاتورها، طراحی سخت افزاری دقیق، استفاده از قطعات مرغوب، نصب صحیح و تنظیمات درست است. رگولاتورهای سری MCE و MAS در سایت تسلاکالا موجود هستند . سری MAS قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد و ولتاژ تغدیه این رگولاتورها بین 110تا 480 ولت AC است. سری مدل‌های MCE قابلیت اتصال به کامپیوتر را ندارد و نسبت ثانویه ترانس آن 5 آمپر و ولتاژ تغذیه آن 400 ولت AC است . رگولاتورهای لیفاسا با بهترین کیفیت با سری مدل‌های 6 پله و 12 پله ، دارای یک الگوریتم خاص جهت کم کردن سویچ زنی خازن‌ها و زمان اتصال مجدد به پله فعلی 5 برابر زمان بین دو پله در سایت تسلاکالا موجود است. برای استعلام قیمت و خرید رگولاتور لیفاسا می‌توانید به سایت تسلاکالا مراجعه کنید.

 

  • خازن‌های فشار ضعیف لیفاسا:

    می‌توان گفت بدون شک خازن‌های شرکت لیفاسا از معروف ترین برندها در صنعت خازن‌سازی است. این روزا بسیاری از کارخانجات و صنایع برای تولید محصولات خود از خازن‌های لیفاسا استفاده می‌کنند. در واقع خازن قطعه‌ای است که برای ذخیره انرژی از آن استفاده می‌کنند. خازن‌های موجود در تسلاکالا در 3 مدل POLT ، POLB ، FML عرضه می‌گردد. شکل ظاهری این خازن‌ها سیلندری و مکعبی و رنج توان خروجی نامی 2.5 تا 60 کیلووار است. برای استعلام قیمت خازن لیفاسا می‌توانید به سایت تسلاکالا مراجعه کنید.

  • فیلترهای هارمونیک:

    برای جبران‌سازی در فرکانس اصلی برای مدارهایی که اعوجاج بالایی دارند از فیلترهای هارمونیک استفاده می‌کنند. فیلترهای هارمونیک با سری قرار گرفتن راکتور با خازن ساخته می‌شوند. انتخاب نقطه تنظیم فیلتر برای تنظیم فرکانس نکته کلیدی این فیلترها هستند که معمولا در هارمونیک پنجم تنظیم می‌شوند. دو مدل معروف فیلتر هارمونیک لیفاسا یعنی INR40 و INA40  در سایت تسلاکالا موجود هستند ، این فیلترهای هارمونیک دارای ولتاژ نامی 400 ولت AC و فرکانس رزونانس 134 و 189 هرتز و نسب راکتانس  سلف به خازن 7 و 14 درصد است. برند لیفاسا در زمینه ساخت و تولید رگولاتورها فعالیت می‌کند. بهترین کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا را از تسلاکالا بخواهید.

 

  • کنتاکتورهای خازنی:

    از کنتاکتورهای خازنی برای راه‌اندازی خازن‌های قدرت که برای اصلاح ضریب قدرت در مدار قرار می‌گیرند، استفاده می‌کنند. انواع کنتاکتور خازنی لیفاسا مناسب برای قطع و وصل پله خازنی در سایت تسلاکالا موجود هستند. سری KML کنتاکتور خازنی موجود در سایت تسلاکالا است که دارای ولتاژ بوبین 230 ولت AC و جریان نامی پله خازنی 18، 36 ، 86.4 آمپر است.

  • تجهیزات جانبی برند لیفاسا:

    تجهیزات جانبی فشار ضعیف لیفاسا شامل رله‌های هارمونیک ، رله جریان پسیو ، ماژول سوئیچینگ استاتیک و ترانس جریان بازشونده است. این رله‌های هارمونیک با تشخیص هارمونیک‌های در مدار آن را اندازه‌گیری می‌کند و زمانی که مقدارش از حد مجاز تجاوز کند، آن را خاموش می‌کند. رله جریان راکتیو وجود جریان القایی یا خازنی را تشخیص می‌دهد.

انواع محصولات شرکت لیفاسا

دسته دوم محصولات کمپانی لیفاسا مربوط به انواع فیلترهای هارمونیک می‌باشد.

فیلترهای هارمونیکی شرکت لیفاسا:

فیلترهای هارمونیک لیفاسا با تنوع در مدل‌های مختلف برای نیاز خریداران طراحی و تولید شده‌است که شامل فیلترهای هارمونیک اکتیو، هارمونیک تیون، هارمونیک سوم اکتیو، فیلتر پسیو بالاگذر، هارمونیکی پسیو سه فاز و فیلتر جداسازی هارمونیک سوم می‌شود

در واقع وقتی که هدف ما جبران‌سازی توان راکتیو و کاهش اعوجاج باشد از فیلتر استفاده می‌شود. هارمونیک‌ها باعث می‌شود تداخل در ارتباطات مخابراتی، اختلال در ولتاژ تغذیه، خرابی ترانسفورماتورها و موتورها به دلیل گرمای بیش از حد ناشی از تلفات هسته و گرمای بیش از حد فیوزهای حفاظتی در نقطه منتهی به جرقه و انفجار می‌شود. با نصب فیلترها، ساختار سیستم تغذیه الکتریکی اصلاح می‌شود به همین دلیل طراحی فیلترها باید بر اساس طراحی دقیق و مطالعات کل سیستم صورت گیرد.

انواع فیلترهای برند lifasa

دسته سوم محصولات شرکت لیفاسا به خازن‌های موتوری  اشاره دارد.

خازن‌های موتوری و روشنایی شرکت لیفاسا

خازن‌های برند لیفاسا  به جز خازن‌های فشار ضعیف، دارای دو مدل هستند خازن‌های روشنایی و خازن‌های راه‌انداز موتوری. خازن‌ روشنایی با استفاده از تکنولوژی روز طراحی شده‌اند و سیستم ساخت آن خود ترمیم می‌باشد. خازن‌ برای موتورهای الکتریکی دارای دو دسته هستند: راه‌انداز و دائم کار. خازن‌های راه انداز موتوری ظرفیت زیادی را در زمان بسیار کوتاه به طور مثال برای چند ثانیه استفاده می‌کند تا موتور را استارت کنند.

چرا برند لیفاسا؟

برند لیفاسا برندی محبوب در بخش طراحی و تولید تجهیزات صنعتی در اسپانیا است این شرکت در چندین دهه گذشته با صادرات محصولات خود به 5 قاره از اعتبار خوبی برخوردار شده است.

شاید برایتان سوال باشد چرا برند لیفاسا را باید انتخاب کنیم؟

شرکت لیفاسا متعهد است برای تمامی محصولات خود گارانتی چند ساله در نظر بگیرد. نکته بعدی فروش خوب این محصولات در بازار ایران است. طراحی و دیزاین منحصربه‌فرد، کیفیت بالای محصولات و تکنولوژی پیشرفته از ویژگی های کمپانی لیفاسا است.

نمایندگی لیفاسا LIFASA در ایران

تسلاکالا مفتخر است محصولات لیفاسای اسپانیا را با ضمانت اصل بودن، با گارانتی معتبر در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد. برای دیدن محصولات شرکت لیفاسا و ارتباط با کارشناسان ما به سایت تسلاکالا مراجعه کنید و یا برای استعلام محصولات لیفاسا و خرید  می‌توانید به سایت تسلاکالا مراجعه کنید یا با شماره 02191026126 تماس بگیرید

 


/* ]]> */