فروشگاهی برای خرید مطمئن تجهیزات برق‌صنعتی می‌خواهید؟ کلیک کنید
آکادمی تسلا کالا

بهترین برند کلید مینیاتوری کدامست؟ | معرفی معتبرترین برندهای کلید مینیاتوری – تسلاکالا

بهترین برند کلید مینیاتوری

بهترین برند کلید مینیاتوری

یادتان هست که در ایام قدیم اولین فرضیه‌ای که با رفتن برق‌ها به میان می‌آمد، پریدن فیوز بود؟ آن زمان اگر برق خانه‌های دیگر روشن بود، به طور حتم فیوز خانه پریده بود. این روزها اما دیگر فیوزهای گذشته در خانه‌های مدرن جایی ندارند، اما نمی‌شود که برق‌های خانه محافظت نشده باقی بمانند. اینجاست که موضوع شناخت بهترین برند کلید مینیاتوری به میان می‌آید.

کلیدهای مینیاتوری وظیفه محافظت از سیستم‌های روشنایی و حتی موتوری خانه‌ها را برعهده دارند. این کلیدهای محبوب قدرت پایینی دارند، اما به خوبی از عهده حفاظت از سیستم‌های روشنایی در برابر اتصال کوتاه و حتی اضافه بار برمی‌آیند.

انواع کلید مینیاتوری کلید مینیاتوری
  • بهترین برندهای بازار
  • قیمت کف بازار تهران
  • مشاوره فنی و گارانتی
قیمت کلید مینیاتوری >

 

به همین دلیل است که باید در سیستم برقی هر خانه‌ای بهترین کلیدهای مینیاتوری استفاده شود. هیچ فردی دوست ندارد با هزینه‌های کم سیستم روشنایی و موتوری خود را به خطر بیندازد. بدون شک به دنبال انتخاب سرسری کلید مینیاتوری هزینه‌های بیشتری متحمل خواهید شد. بنابراین بهترین راه حل این است که از ابتدا با برندهای معروف بازار بیشتر آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید، ما این برندها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

برند هیوندای؛ بهترین برند کلید مینیاتوری با قیمت مناسب

کلید مینیاتوری هیوندای

 

در پی انتخاب بهترین برند کلید مینیاتوری به طور حتم کلیدهای برند هیوندای جز اولین گزینه‌هایی هستند که به شما معرفی می‌شوند. هیوندای برند ژاپنی نام آشنایی در میان ایرانیان است که در حوزه تولید کلیدهای مینیاتوری نیز فوق‌العاده عمل کرده است.

کلیدهای این برند با داشتن استانداردهای بین‌المللی کیفیت خود را به رخ می‌کشند. مهمترین استانداردهایی که این کلیدها را در نظر خریداران به بهترین گزینه تبدیل کرده است، استاندارد IEC است. در کنار این استاندارد تست معتبر KEMA نیز بر اعتبار کلیدهای این برند می‌افزاید.

کلیدهای مینیاتوری هیوندای از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به‌صرفه هستند. شما با هزینه معقولی کلیدهایی با ظاهر زیبا و البته کارکرد ایده‌آل در دست خواهید داشت. همین امر نیز بسیاری از خریداران را به سوی کلیدهای هیوندای می‌کشاند.

این برند کلیدهای مینیاتوری خود را در دو نوع صنعتی و خانگی تولید کرده است. کلیدهای این برند در موارد زیر کاربرد دارند:

  • تابلوهای روشنایی؛
  • تابلوهای توزیع با جریان‌های پایین و توان کم؛
  • محافظت از مدارات کنترل و فرمان تجهیزات؛
  • محافظت از تاسیسات برقی.

کلیدهای مینیاتوری برند ال اس

ال اس یکی دیگر از بهترین برند کلید مینیاتوری در بازار

 

ال اس یکی دیگر از بهترین برند کلید مینیاتوری در بازار است. این برند متعلق به کمپانی در کره جنوبی است که در زمینه تولید لوازم برق صنعتی عملکرد عالی دارد. این کمپانی از سال 2003 فعالیت خود را به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های ال جی آغاز کرد و هم‌اکنون یکی از بهترین برندهای بازار به شمار می‌آید.

تمامی کلیدهای مینیاتوری ال اس استانداردهای IEC و CE را دارند. علاوه بر این تاییدیه‌های آزمایشگاهی بین‌المللی نیز حاکی از کیفیت بالای این کلیدها است. همچنین گارانتی 2 ساله کلیدهای این برند شما را از کیفیت آن مطمئن خواهد کرد.

کلیدهای مینیاتوری ال اس با کیفیت بالا و البته قیمت نسبتا خوبی در بازار عرضه می‌شوند. از این می‌توان گفت که این برند بسیاری از رقبای خود را در این زمینه پشت سر گذاشته است. کلیدهای این برند معمولا در تابلوها نصب می‌شوند.

برند پارس فانال؛ برندی ایرانی تحت لیسانس آلمان

فیوز مینیاتوری پارس فانال

 

تاریخچه برند پارس فانال به سال 1363 برمی‌گردد. در آن سال این شرکت با نام پارس حفاظ در کرمانشاه شروع به کار کرد. اما در سال 1375 با عقد قرارداد با فانال آلمان نام آن به پارس فانال تغییر پیدا کرد. از آن سال به بعد محصولات این برند تحت لیسانس فانال آلمان به بازار عرضه می‌شوند. امروزه این برند یکی از بهترین‌های بازار کلید مینیاتوری به شمار می‌آید.

مهمترین ویژگی کلیدهای این برند این است که گواهی استاندارد و تاییدیه شرکت توانیر را دارد. از این رو با خیالی آسوده می‌توانید کلیدهای این برند را جهت مصارف خانگی و حتی برق‌های صنعتی نیز تهیه کنید.

اما اگر به دنبال ویژگی های تخصصی کلیدهای این برند هستید، باید شما را از عملکرد مغناطیسی در برابر اتصال کوتاه آگاه کنیم. این کلیدها در صورت وقوع اتصال کوتاه یا اضافه بار در مدار، جریان را به سرعت قطع کرده و از تجهیزات الکترونیکی خانه شما محافظت می‌کند.

از همه مهمتر اگر به دنبال کلیدهای مینیاتوری اقتصادی و البته کاربردی هستید، کلید مینیاتوری پارس فانال بهترین گزینه پیش روی شما است. اگر برای خرید این کلیدها به فروشگاه بروید، با مدل های متنوع با قدرت قطع‌های متفاوت مواجه می‌‌شوید. شما با توجه به نیاز خود باید یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

برند اشنایدر؛ قدیمی‌ترین و بهترین برند کلید مینیاتوری

برند اشنایدر؛ قدیمی‌ترین و بهترین برند کلید مینیاتوری

 

اشنایدر یکی از قدیمی‌ترین برندها در طراحی و تولید تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی به شمار می‌آید. این برند با حدود 200 سال قدمت طرفداران زیادی در حوزه الکترونیک دارد. این کمپانی فرانسوی یکی از 500 شرکت بزرگ جهان محسوب می‌شود که کلیدهای مینیاتوری بی‌نظیری نیز به بازار عرضه می‌کند.

این کلیدها نه تنها محافظی قوی برای مدارهای الکتریکی هستند، بلکه از انسان در برابر تماس‌های غیرمستقیم با سیستم‌های زمین نیز محافظت می‌کنند. از ویژگی‌های این کلیدها به بازه وسیع جریان فیوز آن‌ها اشاره می‌کنیم. اما آنچه که کلید مینیاتوری اشنایدر را از سایر کلیدهای مینیاتوری متمایز کرده، تشخیص زود هنگام اضافه بار حرارتی و خطای اتصال کوتاه در مدار است.

از این رو کلیدهای این برند بهترین گزینه جهت محافظت الکتریکی به شمار می‌آیند. اگرچه قیمت کلیدهای مینیاتوری این برند بالا است، اما با خرید این کلیدها از امنیت دائم سیستم‌های خود اطمینان دارید.

برند زیمنس؛ ابرقدرتی که بهترین است!

برند زیمنس؛ ابرقدرتی که بهترین است!

 

 

حتی اگر در حوزه الکتریک فعالیت نکرده باشید، حتما نام برند زیمنس را حداقل یک بار شنیده‌اید. این ابرشرکت آلمانی یکی از پیشگامان صنعت اروپا است. چنانچه به دنبال بهترین برند کلید مینیاتوری هستید، زیمنس انتخاب خوبی برای شما است.

از آنجایی که شرکت زیمنس به دنبال تولید محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه است، کلیدهای مینیاتوری این برند نیز با قیمت مناسبی در بازار عرضه می‌شوند. همین امر سبب شده است که کلیدهای این برند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خریداران کلیدهای مینیاتوری باشد.

از کلید مینیاتوری زیمنس در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • حفاظت حرارتی؛
  • حفاظت مغناطیسی؛
  • قطع و وصل مدارهای پایین دست؛
  • جدا کردن مدارها از یکدیگر به منظور عیب‌یابی سریع‌تر.

حرف آخر

در این مقاله چند برند از بهترین‌های بازار الکترونیک را به شما معرفی کردیم. حالا نوبت شما است که با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین برند کلید مینیاتوری را انتخاب کنید. اگر تجربه‌ای در مورد هر کدام از این برندها دارید، خوشحال می‌شویم با ما در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

 


/* ]]> */