فروشگاهی برای خرید مطمئن تجهیزات برق‌صنعتی می‌خواهید؟ کلیک کنید
آکادمی تسلا کالا

معرفی شرکت شیوا امواج و محصولات شیوا امواج | برند نام آشنا در صنعت برق ایران – تسلاکالا

شرکت شیواامواج

معرفی شرکت شیوا امواج

بیوگرافی برند شیوا امواج:

شرکت شیوا امواج در سال 1367 در شهر اصفهان تاسیس گردیده است. فعالیت این شرکت در زمینه ساخت و تولید تجهیزات برقی الکترونیکی انواع فتوسل‌، رله‌، ساعت‌ فرمان و……می‌باشد. ساخت دستگاه‌های سفارشی برای شرکت‌ها وکارخانجات صنعتی با کیفیت قابل اطمینان و  ضمانت رسمی 3 ساله  در دستور کار آن‌ها می‌باشد. در این مقاله به معرفی شرکت شیوا امواج و محصولات آن می‌پردازیم.

تجهیزات شیوا امواج شیوا امواج
  • لیست کامل محصولات این برند
  • قیمت کف بازار تهران
  • مشاوره فنی و گارانتی
محصولات شیوا امواج >

 

شرکت شیوا امواج دارای گواهینامه استاندارد اروپا، تاییدیه ادارات برق سراسر کشور وسازمان پژوهش علمی و صنعتی کشور، دارای گواهینامه بین‌المللی مدیریت کیفیت ISO 9001_2008 از موسسه MOODY INTERNATIONAL را داراست.

در ادامه به بررسی محصولات این شرکت می‌پردازیم.

محصولات شرکت شیوا امواج :

شرکت شیوا امواج تولید‌کننده محصولات و تجهیزات زیر می‌باشد:

  1. تایمر و تایم سوئیچ
  2. حفاظت‌کننده تک‌فاز
  3. حفاظت‌کننده سه‌فاز
  4. کنترل‌کننده
  5. نمایشگر ولتاژ و جریان
  6. فتوسل و روشنایی

انواع تایمر و تایمر سوئیچ:

تایمر صنعتی برای شروع و راه‌اندازی یک عملکرد به صورت خودکار همچنین راه‌اندازی موتور‌های الکتریکی سه‌ فاز برای عبور از حالت  ستاره به مثلث کاربرد دارد. دسته‌بندی این عنوان شامل (ساعت فرمان پریزدار، ساعت فرمان، ساعت کار، سوپر تایمر دیجیتال و آنالوگ، انواع تایمرهای دقیقه و ثانیه،تایمرهای روغنی و….) می‌باشد.

تایمر و ساعت فرمان شیوا امواج

 

 

محصلات شیوا امواج | حفاظت کننده تک‌فاز:

این دسته از محصولات شیوا امواج شامل تجهیزات حفاظتی همانند (محافظ یخچال، محافظ کنتاکتور، محافظ ولتاژ دیجیتال، کنترل آمپر و….) می‌باشد.

حفاظت کننده شیوا امواج

 

حفاظت کننده‌های سه فاز:

با استفاده از این حفاظت کننده‌ها می توان اختلالات ناشی از قطع فاز،جابجایی فازها، عدم تساوی فازها و افزایش یا کاهش ولتاژها را در کلیه مراکز صنعتی، تجاری و مسکونی کنترل نمود. این دسته از حفاظت‌کننده‌ها شامل (کنترل فاز، کنترل فاز-بار، کنترل بار دیجیتال، رله کنترل آمپر سه‌فاز و…..) می‌باشد.

حفاظت کننده سه فاز شیوا امواج

 

محصولات شیوا امواج |‌ کنترل‌کننده شیوا امواج :

این دسته از محصولات همانطور که از نامشان پیدا است، دستگاه‌هایی جهت اتوماتیک‌کردن سیستم‌ها، کنترل جریان و ولتاژ بسته به نوع کاربردشان می‌باشند. گستردگی محصولات شامل (انواع ترموسسات‌ها،انواع فلوترها،سنسورهاو….) است.

کنترل کننده شیوا امواج

 

نمایشگر ولتاژ و جریان:

نمایشگر همانطور که از نامش پیداست، برای نمایش عددی مقدار ولتاژ و جریان بکارگرفته می‌شود. تفاوت عمده نمایشگرها در ابعاد ، دقت اندازه‌گیری و نوع AC یا DC بودن آن‌ها می‌باشد. این دسته شامل (ولت‌متر،آمپرمتر،چراغ سیگنال و…..) است.

نمایشگر ولتاژ جریان شیوا امواج

 

محصولات شیوا امواج | فتوسل و روشنایی:

یکی دیگر از محصولات شرکت شیوا امواج ، فتوسل است. فتوسل یک نوع سنسور است، که یکی از کاربرد‌های آن روشن کردن اتوماتیک روشنایی‌ها است. به عنوان مثال در ساختمان ها، معابر و مکان هایی که در معرض نور خورشید هستند می‌توان از فتوسل که در واقع یک مقاومت حساس به میزان دریافت نور است، استفاده نمود. محصولات این شرکت در حوزه روشنایی شامل (انواع فتوسل وساعت‌های نجومی) می‌باشد.

فتوسل و ساعت نجومی

 

سخن پایانی:

سعی ما در این مقاله آشنایی خوانندگان عزیز با شرکت شیوا امواج و محصولات آن، همچنین اطلاع از مشخصات فنی، ابعاد و لیست قیمت محصولات است. می‌توانید برای مشاهده دقیق‌تر به کاتالوگ محصولات در توضیحات محصولات مراجعه کنید.

 


/* ]]> */